NANO: stakkarsKORSAR er ute i hardt vær her - kom og hjelp han!

Forumaktiviteten sett over en uke på HO har aldri/på 2,5år ikke vært lavere enn nå. Det skyldes også overgang til TI etter mental tretthet på HO. (Det er også usedvanlig stille på TI Nano-tråder nå også, trolig også 2,5års der også).
Den mentale og emosjonelle støyen var ekstrem på HO-trådene etter at den voldsomme høst2016 oppgangen tiltrakk seg både ergrelse på vei opp og skadefryd på vei ned i 2017 og 2018.

Så mange HOere flyktet fra fristaten og over grensen hvor de startet ny tilværelse i det unge demokratiet TekInvestor. Denne migrasjonen økte, noen opprettet nye profilnavn og kunne startet på nytt med blanke ark med soft baissing eller haussing disiplinert av folkestyrets mulighet for "banning" og dermed sanksjoneringer av ledelsen med utestengelse i x eller y år for de værste.

Imidlertid; diffusjonen av animal spirit fra HO til TI har tæret på den jomfruelige nye mark. Og med hovedtyngden av NANO-skribenter etterhvert på TI, så har kulturmelka der blitt omlag slik den var her. Men noe bedre/værre kan man si den er der. Ja se - du kan velge selv, alt etter om du er inne eller ute av NANO. Jeg selv ble bannet og utestengt flere ganger påTI før jeg til slutt ble utestengt på livstid. Værre enn å bli sendt til Australia. For jeg hadde solgt og oppgav mine grunner til det. I tillegg skrev jeg to veldig korte innlegg rett etter hverandre og de burde ha vært slått sammen. Det var ikke måte på hva man kunne bli bannet for, selv fordi Costa solgte. Det er selvsagt sterk kursnedgang og mentalt og emosjonelt stress som er hovedårsaken. Så la oss tilgi hverandre, vi er fortsatt bare mennesker - mer enn investorer. Hva er den ultimate nytten du har av penger? Bli et bedre menneske. Tenk på det.
Redigert 13.05.2019 kl 12:31 Du må logge inn for å svare
Hugoil
13.05.2019 kl 11:43 366

Ser ut som gamlefar Korsar har fått heteslag i dag - eller bare overarbeidet etter å ha opprettet 2-3 nye nicks:
--
Korsar
I dag kl 08:56
73
Som MERLOT påpeker på en annen tråd (denne på DNO: https://forum.hegnar.no/thread/27800/view/483166 ) , der Hugoil på nytt strør rundt seg med begreper og bull'er osv. han ikke vet noe om selv, men bare oversetter fra norskbulls, sitat MERLOT:

----------------------------------------------------
MERLOT
I går kl 16:04 495
https://www.norskbulls.com/SignalPage.aspx?lang=en&Ticker=DNO.OL
Du skriver jo bare av det du leser her din fjomp!
-----------------------------------------------------------------------------------

Hvis dere klikker dere inn på MERLOTs link, vil dere se at han har helt rett om denne avskrivningen..
Les hele tråden og le dere skakk.

Kort sagt, når skal vi slippe disse lange tiradene med meningsløs kopiering av noe han ikke forstår selv?
Redigert i dag kl 09:01
--
Spør sønnen din om han ikke kan legge deg over i stabilt sideleie.
Redigert 13.05.2019 kl 11:43 Du må logge inn for å svare
Korsar
13.05.2019 kl 11:46 363

Hugoil,
du er avslørt igjen på det pinligste, denne gang av MERLOT som viser link til der du bedriver avskrivning fra. Morsomt for alle som er lei dette :-)
Verre er det at du konkret påstår at jeg har "opprettet 2-3 nye nicks".
Enten rykker du nå ut straks og tilstår at du ikke har noe belegg for å hevde dette, eller bli rapportert til admin.
Det er ganske alvorlige saker du prøver på her!

Hugoil
13.05.2019 kl 12:29 333

Ble du ikke ferdig med å leke med barnabarna dine i helgen? Håper de ikke er alt for slemme med deg i dag.
Korsar
13.05.2019 kl 14:33 270

Hehe,
Skal du ikke skrive av (les: begå en dårlig oversettelse) fra det nevnte nettsted snart - igjen?
Vrææææl!
Redigert 13.05.2019 kl 14:33 Du må logge inn for å svare
Hugoil
13.05.2019 kl 16:39 214

Kjøpte en kassett her i ettermiddagens spekulative Dobbel Bunn for avgivelse i morgen. TimesRSI på skrotlave 7 og en mulig Dobbel Bunn i dagRSI på skrotlave 11,5.

Når er det kvartalspresentasjon?
Redigert 13.05.2019 kl 16:41 Du må logge inn for å svare
Grau
13.05.2019 kl 16:45 196

Der kom selveste TA guden på planen. Lurte på hvor han ble av. Trodde nesten han tok selvkritikk og stakk... jaja

Har du ikke lært noe som helst angående kvartalspresntasjonene i nano..
Når denne gjengen er ferdig med presentasjonen er det rett ned,
Det er like sikkert som ammen i kirken, med andre ord selg deg ut før 23.05.