Helt vilt kollektivfelt ved Manglerud.

https://www.dagbladet.no/nyheter/pa-20-minutter-brot-57-elbilister-loven/70543909

Det første Dagbladet og politiet er opptatt av er hvor mange ganger de kunne flådd bilistene for 5500 kroner.

Trafikkavviklingssmidighet, liten reell fare, kritikkverdig skilting og bak mål veiutforming er ikke tema overhode.
At ELbiler bidrar til teknologiutvikling for mer miljøvennlig transport nevnes heller ikke.

Det burde vært fengselsstraff for en politimann og et medium som holder på så falskt som dette !

Det er jo bare påkjøringen her som er noe reelt faretema. Og der har sikkert trafikken STOPP-skilt. Dvs. påkjørende trafikk må i
utgangspunktet stoppe før de kan kjøre ut på veien.

Ring 3 er jo underdimensjonert for en millionby som Oslo, så det holder. Ryen-området er en av de verste trafikkorkene i Norge.
Norge taper milliarder på å ha det sånn.

Skal liksom all trafikk presses inn på to felt her ? Da blir det ytterligere trafikkork så det holder, og nye stortap for samfunnsmaskineriet.

Dette er terror som Nettavisen og andre nazistiske organer er satt til å pleie. Samme som blokkering av tunneler og fabrikerte ulykker i Oslofjordtunnelen.

Om hele RIng 3 trafikken skulle inn på 2 felt ved Hellerudavkjøringen, så vil køen på Ring 3 forplante seg ut i Bærum i rushtiden. Så ille er virkeligheten.
Og ingen snakker om samfunnsøkonomiske kostnader, veiutforming og regulering av veiene og kjørefeltene i Ryen-området. Det virker bevisst
underdimensjonert. Og rundkjøring i Ryenkrysset. Med megakork HVER DAG i rushtrafikken. Det er rene Molboland !

(Forutsetter som en selvfølge at ingen syklister er innvolvert her. Det er vel forbudt med syklister på Ring 3. Ved Ulvøybroa er det en slags lignende
fare, men dette ved at syklister har lov å sykle der. Syklistene burde få egen sykkelvei separert fra de gående akkurat der).

Redigert 09.12.2018 kl 17:27 Du må logge inn for å svare
grantre
09.12.2018 kl 19:10 584

Tilfeldig at nazimedia kjører dette nå ?
https://www.nrk.no/urix/mukwege-kritiserer-elbil-industrien_-_-vi-har-alle-et-ansvar-for-konflikten-i-kongo-1.14332916

Kobolt, voldtekt, og norske miljøforkjempere blandes sammen i en gulasj for å tjene de storkriminelle globalistene.

Dere som velger å bli boende i Oslo vet at det inkluderer mange timer i året i bilkøer.
Lista over ulemper med å bo i Oslo er lang,og jeg flyttet fra alt dette og til en kommune
oslofolk gjerne ferierer i.
Her er det gode livet også utenom ferieuker,høytider og helger,folkens...
pengex
11.12.2018 kl 14:52 419

Det er synd at politikerne vil privatisere alt, parkeringsplasser,kollektiven osv.
Man mister troen på systemet. Staten skal gjøre minst mulig og dra ut mest mulig på skatter og avgifter. Ingenting er gratis lengre.
Det er kapitasismens motto. Det er de blå sitt motto.
Det ender bare med at folk blir mer selvsentrerte og egoistiske.
Redigert 11.12.2018 kl 14:53 Du må logge inn for å svare

Blåveisen,
Er enig. Har fått min dose av Oslo-området og stresset og maset der.
OZZY
11.12.2018 kl 15:51 368

jeg har sittet mange år i kø i det området . jeg er så glad for at jeg er blitt så gammel at jeg slipper dette noe mer. mvh sørAmerika.