Billige service på Audi RS6 hvem land er billigst ?

Er det billigere og ha service i Tyskland en i Svergie ?
mishka
08.12.2018 kl 11:07 1070

Sannsynligvis. I alle fall er det slik på MB. Vær obs. på at det er kjempeforskjell på merkeverksteder og uavhengige. Og forskjellen har jeg inntrykk av er større i Tyskland enn i Skandinavia. Aller rimeligst er det i Østeuropa, men de færreste er tilfeldigvis på de kanter.
repsol
08.12.2018 kl 11:35 1033

Men er dem proffe i østblokk land ?
Basse
08.12.2018 kl 12:00 1011

Ja i Polen der er dem proffe... etter første natten finner du garantert ikke en RS6 på plassen du parkerte den.

jeg ville sjekket verksted i Tyskland. Har du en større Mercedes er det faktisk aldri noe å tenke på, du tar en tur til tyskland for store service. Øllen er billigere der også;)
Basse
08.12.2018 kl 12:02 1010

Ja i Polen der er dem proffe... etter første natten finner du garantert ikke en RS6 på plassen du parkerte den.

jeg ville sjekket verksted i Tyskland. Har du en større Mercedes er det faktisk aldri noe å tenke på, du tar en tur til tyskland for store service. Øllen er billigere der også;)

La meg også legge til at nivået på GOD KUNDEBEHANDLING kan føles uventet, i Tyskland skjønner de nemlig hva ordet betyr....
Redigert 08.12.2018 kl 12:02 Du må logge inn for å svare
RSinvest
08.12.2018 kl 12:06 1003

Njaaa.. Huske på å kalkulere inn den svake krona. Den dreper en del av lønnsomheten med å ta servicen i utlandet.
Men har god erfaring med Audi Flensburg. Kjempeservice. Og så lenge man kommer seg utenfor norske landegrenser er ikke turen så lang. Husker jeg brukte like lang tid fra Tyskland til Svenskegrensen som fra grensen og hjem.. #HeiaNorge
Skal sies at det ble kjørt om natten og da er det værre å få med seg disse fartsgrenseskiltene.
mishka
08.12.2018 kl 12:23 988

Hehe, gammelt jungelord fra Berlin: Heute gestolen, morgen in Polen.
Ikke noe problem med østeuropeiske verksteder, spesielt ikke om det er et merkeverksted.
Selv i konas hjemby langt nedi sør-Ukraina har Toyota samme glasspalasset som i Oslo og jeg har aldri hatt noe å utsette på jobben. Selv en sånn innkalling for et eller annet med airbagen hadde de full kontroll på der og sjekket det opp mot rammenummeret på bilen at det var utført. Merkeverkstedene holder nok fabrikkene et øye med. Av frittstående er det alt fra helt OK steder til "rennesteinen auto" . Hehe i en bakgård i Ukraina har jeg sett verksteder som tømmer olja, ja nettopp i nærmeste kum.
Redigert 08.12.2018 kl 12:46 Du må logge inn for å svare
Just me
08.12.2018 kl 14:50 891

Husk at du må betale mva på vei inn til Norge. Ellers blir du likestilt med Escobar om du blir stoppet uten mva

Hahahahahahaha. Morsomt
Kvabb
08.12.2018 kl 16:51 837

"Hvem land" ?????
wwbwb
09.12.2018 kl 10:37 717

http://www.autohaus-kaim.de/index.php?id=710

http://dansk.autohaus-kaim.de/

Christian Lecht er en dyktig mann som jeg har brukt i mange, mange år.