PCIB blir vinneren neste måned

Kurs akkurat nå = 26,70

- Innen 1 måned får vi vaksinedata i FimaVacc fra anerkjent hold i Holland. Dette er overhodet ikke diskontert i kursen.
- Markedet har ikke tatt inn over seg at PCIB har fjernet all finansiell risiko i emisjonen
- Oppstart av pivotal fase (FimaChem) starter tidlig 2019

Jeg legger herved hodet på blokka og påstår at PCIB blir vinneren neste måned.
(Jeg hadde rett forrige gang. Da hevdet jeg at Nano ville bli vinneren. Kursen var da 48 kr)

https://forum.hegnar.no/thread/12996/view/249289/0
Redigert 06.12.2018 kl 13:44 Du må logge inn for å svare
heilo888
23.01.2019 kl 20:04 1747

Picosal, her tar du grundig feil!

Ut fra de resultatene man allerede kjenner til fra preklinisk, og det som er uttalt i forbindelse med FimaVacc-studien på mennesker kan man med sikkerhet si at sannsynligheten for meget gode resultaer er et godt stykke over 50%.
Og det er noe bedre enn i lotto kan man vel si!

Det er et par forhold som tilsier at PCIB kommer til å slippe en særdeles hyggelig og kursdrivende melding vedrørende fimaVacc.

For det første har de oppnådd særdeles gode prekliniske resultater og de har selv uttalt at de anser det som at de har gode muligheter å overføre disse til mennesker.

Selskapet har besluttet å få et eksternt firma med nødvendig ekspertise og faglig tyngde i markedet, til å gjennomgå resultatene, trolig for å kvalitetsikre dem og derigjennom få dette firmaets stempel for at de går gode for dem. Jeg kan vanskelig tro at PCIB hadde gjort dette dersom de var i tvil om resultatene ville holde mål. Jeg finner dette som et signal på at PCIB vil oppnå gode resultater og høyst sannsynlig kunne vise til banebrytende forskning.

I så fall tro jeg det kan være greit å ha setebeltet festet til enhver tid. For ingen vet når denne informasjonen slippes, men vi kan vel ikke utelukke at den kommer markedet til del før Q4 resultatene presenteres 13 feb 19. Og det er slett ikke lenge til.

Kanskje vi får høre om utlisensiering av vaksineteknologien også ?

Vi måtte vente noen måneder, men den som venter på noe godt.......😄

He he ja, og nå har vel bare moroa såvidt begynt. Gleder meg til Leiden University slipper detaljene. Vi har nå fått forvarslet om hva som kommer og det kan bli voldsomt gode data! Og hva vil da skjende aksjekursen?

Hegnar.no : «Investtech spådde kursfall - så gikk aksjen til himmels»

https://www.hegnar.no/Nyheter/Boers-finans/2019/05/Spaadde-kursfall-saa-gikk-aksjen-til-himmels

Personlig anser jeg PCIB - himmelen å være langt over 34 kr. 34kr er i mine øyne ikke engang starten på himmelferden. Vi står fortsatt på utskytningsrampa

Helt enig. Sluttkursen i går på kr 34,7 er altså kun vel 15% høyere enn emisjonskursen fra høsten 2018. I mellomtiden har altså selskapet sendt ut en melding som mer eller mindre gir klare signaler om at resultatene de fikk ifm museforsøk i stor grad, eller fullt og helt, er overført til mennesker. Noe som i realiteten betyr at en verdenssensasjon kan være under oppseiling! At markedet ikke reagerer sterkere på en slik melding forteller mer om markedet og markedsaktørene enn det resultatet PCIB signaliserer at de har oppnådd.

Men jeg antar at en del markedsaktører, inkludert BP, må ha tilgang til detaljene og tallmaterialet før de reagerer. Men når det foreligger, da tror jeg 34 ligger langt, langt bak oss. Men om man vil ha med seg eventyret, så må man nesten selv ta et valg.

Akkurat!
Skal man tjene stort må man agere før resultatene er kjent for alle. I dette caset er det rimelig klart at markedet ikke forstår en dritt.
Men så kom den flyvende hollender ......... 🚀
NilsAB
07.05.2019 kl 12:26 537

Bygger det seg opp ett motstandsområde på 33 nå? Holder iallefall fortet der ser det ut til..

Innlegget er slettet av Kvasi