TRIGGERE FREMOVER.

huffa
AXA 05.12.2018 kl 11:41 19230

Se HO - Finanstilsynets bekymringer.
Dette gjelder ikke bare Norge, men hele auropa.
Dette burde sette fart i alle inkasso selskaper.
Følg med.

Huff, huff.
toffen4
18.02.2019 kl 09:20 585

Kommer en fin AXA uke nå får vi håpe :D

Innlegget er slettet av administrator

Hvorfor solgte du fredag og sier det blir en fin axa uke nå?
For å snakke opp kurs så du får solgt resten?

SS
toffen4
18.02.2019 kl 10:56 531

Nei SS jeg skal ikke selge flere aksjer, vektet meg ned fredag That’s IT, trenger ikke drive å manipulere her inne på forum for å selge å kjøpe aksjer. Det har vel så og si ingen effekt uansett!

Ok, merkelig at menigheten tror mine skriverier har effekt da (noe jeg sterkt betviler).

SS

Selv BlueVelvet mener at SS senker kursen i b2h pga mine salg og skriverier. Har SS såååååå mye makt at han kan senke en hel bransje ?

I morgen kan det hende det blir lagt ut 450.000 aksjer short. Får regne på det i kveld.
huffa
18.02.2019 kl 16:10 412

"Gapet" er lukket - AXA klar for ny oppgang.
Fortsatt stigende trend.
Følg med.

Huff, huff.

Ubegripelig at det finnes så mange fjompenisser som selger for knapper cg glansbilder

Nok enda en gang klarer parasittene å presse og presse kursen nedover begriper ingen ting. Hva er det som skjer

Er så møkkalei denne manipulasjon i aksjen kurs på 20.80 henger ikke pågeip.hele oppgangen etter et fantastisk 4kvartal totalt barbert bort. Noe svineriet det som påkgår,de som står bak skulle hatt hatt et spann med rødmaling helt over hodet. Nok er nok. Ikke en endte lyspunkt i kursen.
18.02.2019 kl 16:42 358

Har jeg sagt at SS senker kursen i B2H? Les hva jeg skriver. Du kan ikke være helt frisk?

Hehe, sterk og klar. !
Har du sendt klage på SS nu ?

SS

Ikke frisk syk syk på sinnet

At jeg ikke solgte axa i morges og kjøpte pho som var planen. Angrer meg grønn.
Men nettet funket ikke før kl 1130 ,så da så.
Redigert 18.02.2019 kl 17:19 Du må logge inn for å svare

kommer sterkt tilbake