Ingen nattero å få for de stikkontaktavhengige: "Repair hell"

Basse
01.12.2018 kl 10:10 551

Across the internet, Tesla forums are filled with angry owners who regret even buying the electric car because a basic repair could take months. Some owners have reported 4 to 5 weeks, while others said six to nine months for repairs.

Tesla has gone from "production hell" to "delivery logistics hell," and now it seems there is a new one: "repair hell."

“If I knew that we would have to wait that long for repairs, I would never have bought a Tesla. You never know when you’re going to need repairs. When your repairs start, your nightmare starts. It’s exhausting, it’s frustrating, and I can’t sleep at night.”

https://www.zerohedge.com/news/2018-11-25/repair-hell-tesla-owner-waits-nine-months-repairs?fbclid=IwAR3OpRLFMdN2ApSftvuA33z22twn6ojGhdtnZG2ZzD4nI6rekhbDL2F7nSA
mishka
01.12.2018 kl 11:05 531

Dette er et av marerittene for de "nye" merkene som dukker opp spesielt fra Kina. De gamle fabrikkene har etter 100 år logistikken på plass. Et eksempel er Borgward som nå har startet opp igjen som merke med produksjon i Kina. Noen som husker Isabella Borgward på begynnelsen av 60 tallet? Fabrikken lå i Bremen og lagde fine biler med relativt høy kvalitet, men ble utkonkurrert av bl.a Mercedes.

Borgward har inngått avtale med de frittstående verkstedene ATU som det finnes hundrevis av i Tyskland om service. Det vil antagelig lette på problemet bortsett fra at ATU har lav servicegrad. Man må omtrent alltid vente 15 min. på å få snakke med en kundebehandler der.

Til vanlige biler finnes det også som oftest flere tilbydere av deler, ikke bare timer.
På den måten er man ikke avhengig av at fabrikken gidder selge deler.
QKEN
01.12.2018 kl 19:10 416

Hehehe Basse hva er det du googler for å finne næring til hatet ditt??:)
Redigert 01.12.2018 kl 19:12 Du må logge inn for å svare