Høegh til Himmels!

Kunne vel ikke ventet en bedre rapport idag! Chart på alle båter unntatt 1 som er under bygging og som de selv har valgt å ikke gå inn på kortsiktige kontrakter på fordi markedet koker. eksklusive avtaler på de andre under bygging kun formell signering mangler og som noe som forventes vil komme veldig snart. Kan det bli bedre!
msmekk
29.11.2018 kl 09:35 1928

HLNG er ned fra 125 Kr, nå når alle spådommer ser ut til å bli oppfylt bør vi få en fin opptur fremover. I tillegg er Avenir kommet til som et stort pluss.

Maken til haussing.

HLNG leverer tap på bunnlinjen og har rekordmange enheter som skal sluttes til kontrakter i løpet av de kommende årene. Markedet for LNGc er for tiden bra, og det skal Höegh være utrolig glad for, hvis ikke hadde det garantert sett bekmørkt ut. Det positive som kom ut av dagens rapport var riktignok anbudssituasjonen, men man skal aldri ta noe for gitt i denne bransjen, da kontraktene landes pre-FID.
bullen2
29.11.2018 kl 10:37 1791

Uansett:. LNG tidevannet bringer denne oppover. Sikkert langt over 400.000 aksjer short som skal dekkes inn
msmekk
29.11.2018 kl 10:47 1754

Kursen vil garantert stige fremover, det tar noe tid før dagens ekstremt gode rapport synker inn hos de fleste (Noen har forstått det ser jeg på kursutslagene idag) men her er mye å gå på, spår dobling innen kort tid og da er jeg forsiktig!
bullen2
29.11.2018 kl 10:50 1742

Dessuten er utsiktene for HLNG er ikke dårligere enn det var da kursen var over 100.
Hele ASIA, og ikke minst Kina, går bort fra kull og over til LNG.
Dette er en trend som er sin begynnelse.
msmekk
29.11.2018 kl 14:53 1537

Anbefaler ingen å selge selv om den er opp 25% idag, vi skal mye høyere!
Warrent
29.11.2018 kl 17:58 1387

Endelig en god dag for en spennede aksje i ett lovende marked fremover der bla. Trøim og Fredriksen satser og vil være...stay long
msmekk
30.11.2018 kl 08:45 1204

Får vel 10% til idag!

Höegh leverer konsolidert regnskap. Ser du på hva som faktisk går til parent (aksjonærer av HLNG), så er resultatet svakt negativt, justert for nedskrivninger blir det vel nærmere 0. Når det er sagt så mener også jeg at aksjen har substansverdier i rangen 60-70 kr, og jeg tror det potensialet vil synliggjøres i løpet av de neste årene.

Endelig...et av børsens største møkkaselskaper leverer så det holder.
Strong buy , Target 80.
For vi som har bitt oss fast i bordkanten og tapt så det suser var dette kjærkomment.
Nest utbytte 0,25 Usd.
bernes
14.12.2018 kl 17:28 509

Himmelferden ble kort...
Snart tilbake til kursen før 3Q.
Alle båtene på kontrakter og pengene renner inn.
Kan jo lure på hvorfor så mange kaster kortene.
Burde være en sikker investering i urolige tider som nå.
Oppgitt...