Aksjen har oppside på 500 %

Lavo er en juvel og ett kupp her nede. Flere og flere bruker mobilen og brukere er ventet å stige enormt. Her er det mange som vil se en aksje stige enormt i 2019. Lansering i Sverige ril uka. Say no more lavo kan lett forsvare 5 kr per aksje mener jeg.

Bernhard A. Steen media profil har sluttet. Grunn? Hvem vet. Sikkert ikke for å gå glipp av tidenes mulighet.
App er ikke live eller mulig å laste ned for Android brukere.
Fungere dårlig for brukere med iphone=lite innhold.
Tror denne er verdt rett rundt 1/3 av dagens kurs. Lykke til
raven12
08.11.2018 kl 17:47 736

Vi for se , selskapet er ekstremt lavt priset
paskar
09.11.2018 kl 14:56 594

Jeg prøvde appen på iphone. Inn-logging via facebook virket ikke, innlogging med SMS-kode virket. Det er bare fotball som er tilgjengelig. Det som fantes av innhold var noen få korte klipp av mål som skjedde for 2 år siden, ingen spektakulære prestasjoner.
Elegant brukergrensesnitt, men når innholdet mangler er det ingen vits., jeg slettet appen etter 5 minutter !
Hvis du er interessert i aksjen så prøv appen først !

Endelig en tilbakemelding med litt substans !!!!!! Hvor det virker som en som har satt seg inn caset

Hva skal de tjene penger på noe som knapt har innhold?

De fleste har twe eller tilsvarende på mobilen, kan ikke måle seg med det skulle jeg tro.

Hei.

Det behøver overhodet ikke bety noe som helst at jeg Steen slutter. Han er vel aksjonær likevel. Innholdet kommer når avtalene trer i kraft. C-more og svensk hockey samt lansering i Sverige rundt hjørnet. Da mener du altså i fulle alvor at selskapet er verdt 6 millioner? (ref 1/3-del av dagens kurs). Har selvsagt respekt for andres mening, men her mener jeg du tar veldig feil. Vanskelig å prise ett selskap riktig fram i tid, de flinkeste til det er fryktelig rike. Den som lever får se. Jeg sitter en god stund til i denne.

Mvh aristokraten
FAR100
11.11.2018 kl 18:29 316

nettsiden er fortsatt ikke fikset etter 2 år, selskapet brenner penger og ingen inntekter. men hoved problem er ABO

Conversion of Notes
Reference is made to the Admission document (https://newsweb.oslobors.no/message/454074) regarding drawdown of tranche 1 as part of a convertible note facility (the "Convertible Note Facility") entered into between European High Growth Opportunities Securitization Fund (the "Investor") acting through its advisor Alpha Blue Ocean Advisors Ltd. and ourselves as issuer on 14 March 2018.

On 24 October 2018 (the "Conversion Date"), the Investor submitted to the Issuer a notification of conversion of convertible notes in the total amount of NOK 820 000 to 3 037 037 new shares (the "New Shares") in Lavo.tv AS at a conversion price of NOK 0.27 per share. The conversion price constitutes 85% of the lowest closing bid price of the Shares during the twenty (20) consecutive Trading Days immediately preceding the Conversion Date of the lowest, as set out in the Convertible Note Facility.

The New Shares will be listed on Merkur Market as soon as practically possible after registration of the share capital increase in the Norwegian Register of Business Enterprises.

Following the conversion of notes to shares, the Investor holds 612 convertible notes amounting to NOK 6.12 million in Lavo.tv AS.

Enig med Aristokraten, dette er en uslipt diamant som snart begynner å skinne.

Vent å se , ha tålmodighet og dere vil bli rikelig belønnet