Utviklingen i aksjen del 2

Oppretter en ny tråd da den første ble litt vel lang.

Det har ikke skjedd så mye akkurat fra selskapet etter første tråd ble opprettet.
Aksjen vandrer nå lenger ned på 8-skalaen, mellom 8 og 8,50.

Hvorfor kommer det ikke noen oppdateringer?
Hvorfor ønsker ledelsen den lave kursen?
Har selskapet problemer med produksjonen, eller andre problemer?

holmes
08.11.2018 kl 20:22 1333

Det var disse aksjene som nå endelig ble utstedt https://newsweb.oslobors.no/message/451074

Trendi skjønner ikke engelsk og må ha det på norsk, helst inn med tesje :-)
trendi!
08.11.2018 kl 21:03 1310

æsleif, hadde du lest linken jeg hadde lagt ved, hadde du skjønt litt mer. iq er no dritt sa bonden og kjørte møkk
holmes
09.11.2018 kl 12:19 1230

Nå som oxi trolig har solgt ferdig er det vel ikke umulig at reprisingen endelig kan begynne
Herman*
09.11.2018 kl 12:25 1225

Har han solgt? Han skulle jo ikke selge mer...
trendi!
10.11.2018 kl 01:12 1134

oxi er nok ute. hausser med den ene hånda, selger med den andre

ha en haussefri natt, men trendi
Sukiyaki
10.11.2018 kl 13:42 1078

Herman, hvis om at oxi har solgt, er det samme f. Noen var i så fall villig til kjøp av aksjene over kr 8.
Noen kommer og går i en aksje, og selger seg ned / ut, og ser muligheter i andre selskaper. Men det er lett for at toget begynner og røre på seg, så blir en stående igjen.
Må da snart skje noe positivt i Natto? Alt kan da ikke være helsvart, eller ...? Som du nevnt her forleden, burde byttet ut styret med mer kompetente folk som er villig for at Natto skal vokse og gi noe tilbake.
trendi!
16.11.2018 kl 18:14 810

utviklingen i aksjen er riktig. natto har ikke landet en eneste avtale på mndsvis som er kursdrivende eller inntektsbringende. selskapet er overpriset
Herman*
16.11.2018 kl 20:21 780

Trendi: Du har jo så mye material å jobbe med, hvorfor ty til usannheter? Natto har hundrevis av kunder, det inngås nye avtaler med nye og gamle kunder løpende. Disse er selvsagt inntektsbringende, hvordan tror du ellers selskapet vokser med ca 50% i året? At de bare velger å offentliggjøre en brøkdel av avtalene, kan skyldes ulike årsaker: Noen avtaler er små, de ønsker ikke å gi informasjon til sine konkurrenter, og det kan vel kanskje stilles spørsmål om hvor viktig det er for styret å få fart på aksjekursen.
trendi!
17.11.2018 kl 12:42 707

h.mann, avtalene er så 'bra' at selskapet ikke kan melde det. alt i natto er bra. kursen er bra, oms, i aksjen er bra, inntektene i selskapet er bra, kostnadskontrollen er bra, bruttoen er bra, informasjonen er bra, produksjonen er bra, styret og ledelsen er bra, berike seg oppsjoner er bra, alt er bra . bohan gjør en bra jobb
eneste som ikke er bra er sutringen til loversen
for et fantastisk selskap
Herman*
18.11.2018 kl 00:29 629

Desverre. Han skal snakke om K2.

Beklager sent svar Sukiyaki! :-) Kanskje også viser hvor lite jeg følger med, men har sikkert skrevet flere kommentarer siden, men ikke helt med på hvordan jeg følger med her, om jeg ikke er innom daglig!

Lykke til, og som jeg ble "tatt" for i en av mine kommentarer, beskrev Natto som "billig", og som jeg har forsøkt å forklare meg bort fra, at jeg ikke har peiling på, men så langt -- har fått med meg at noen har villige til å betale mer enn 9 kroner for aksjen så langt i år, og for hva jeg vet -- kanskje vi ser en 10 kroning eller mer?

Helt enig med deg vestavind, kanskje vi er naboer -- "midt i leio" ? :-)

Selv blir jeg nedringt av telefonselgere som ønsker meg en dobbel dose av K2, senest i dag! :-)

Ser fram til å lese bedre nyheter, men så langt jeg har fått med meg, så har noen vært villig til å betale mer enn 9 kroner, og som er bra!, men veldig beskjedne volumer dessverre.

Utrolig at kjøperne skal ha denne aksjen til 8 kr til evig tid. Er visst klin umuleg å gå høyere, og da er det alltid selgerne som dumper til slutt. Må da ta slutt neste måned hvis økningen i salget fortsetter. Håper å komme ut av denne tragedien uten tap, men da må den over 14. Selskapet ser ut til å drite i kursen, samme sløve gjengen år etter år

vesta, håper du kommer deg ut, uten tap. du er vel på børs for å tjene noen grunkere, som alle oss andre. regner med at du har lært at en ikke skal kjøpe aksjer i sånne selskaper som natto, med ditto ledelse som kun tenker på seg selv med billige oppsjoner og ikke kan kjøpe aksjer over børs som alle andre. kun snuske rundt, for en fantastisk gjeng i styret