B2h - på tide med reprising

Aksjen synes alt for lavt priset på alle mutipler som aktivitet, inntjening, egenkapitaldekning, finansiering osv.
Det er ingen tvil om at selskapet har vært under shortangrep i lengre tid og at enkelte således sterkt har ønsket aksjen ned.
Tror dette nå vil snu, og tror vi får en inndekning mot q3 presentasjoenen. Innsidekjøp og de som har henvendt seg til ledelsen,
indikerer at selskapet går på skinner, er derfor ikke urealistisk å håpe på 1 milliard i overskudd i år.
Mitt kursmål før q3 presentasjonen er minst kr 20,-. Obs! Eier selv nå 80k aksjer i selskapet, så gjør deres egne vurderinger før dere kjøper.

Skal bi spennende å følge på nyåret. Vil akkumulere på kurser under 12.

Varsom
Les Tts tråden. Tts mangler nå bare Kina for godkjenning og dermed 6,6kr ren cash. Syncrolift som blir igjen kommer til å vokse tett på 100% fra lave tall i 2019. Eps kan komme opp mot 1kr/aksje(bare for rest Tts). Aksjen koster 6,1-6,45kr. Problemet her er fortsatt litt usikkerhet i forhold til Kina/konkurranse myndigheter her samt hva selskapet vil foreta seg etterpå,men det er på det rene gitt dagens info at betydelig negativ p/e er bakt inn i kursen. Hadde vi visst at det ikke vil skje noe som helst og at Syncrolift vil bli drevet alene og på beste måte i etterkant er aksjen et kupp.
Rockall
30.12.2018 kl 10:27 663

Kan være godt tima det, Oddbear1.

Faktum er at det er ikke trygt i noen aksjeplasseringer. Jeg prøver bare å finne aksjer som har falt mye, og kanskje uforståelig mye. Kun to måneder igjen til q4-tall bør bli givende for kursen. Bevegelser blir det i alle fall, he-he... Bud på selskapet er vel også langt mer sannsynlig enn usannsynlig.
Varsom
30.12.2018 kl 20:58 535

Etter hva jeg har lest så blir dette mere gambling. Dessuten har selskapet en meget høy p/e.
Er rett og slett for risky;)
Redigert 30.12.2018 kl 20:59 Du må logge inn for å svare
Rockall
01.01.2019 kl 19:24 308

B2H... Penetrering (!) av 20 neste!