Gigantnyheter for Nel angående Kina

Innlegget er slettet av administrator

Fantastisk gjort Adapt. Jeg har faktisk vurdert det samme selv. Når det gjelder å satse slik som du gjör så er det ingen vei tilbake når det knaller til mot toppen. Nå skal jeg fölge ditt råd og dra til legen å få vurdert verdien på nyrene mine.

Flott Framtia at du har dratt selveste Truph med oss gutta. Slik innsats kommer du helt i toppen av. Mr president kan lukte penger, og den deilige lukta av nypressede og blanke Nel penger lukter vel til langt forbi kjökkenet i det Hvite Hus, ble vel alt for fristende for den luringen. Angående det forslaget du la fram om å selge narkotika for å tjene mere all in penger, så bör du väre forsiktig. Da bör du gå all in nå med en gang. For kursen spretter og smeller og knaller til värs, langt fortere enn du klarer å deale. Det er uansett vinn vinn for oss Nel gutta, så friskt satset og lykke til.
borsom
18.10.2018 kl 12:18 934

Gunners, nå har du vært flink til å håne andre forummedlemmer. Noen synes sikkert du er morsom til og med, men det holder nå.
Du har fått frem poenget ditt klart og tydelig i denne tråden. Ta deg en hvil nå.

Velkommen i klubben og takk for de vennlige ord. Enig med deg i at det er nesten like deilig å se kursen fyke til värs på alle Kina avtalene, som et langt avslappende bad i deilig flytende hydrogen. Det siste kan vi vel begge to trygt anbefale.

Gunnar ryker snart ut av dette spillet. SvartePer?
The Gunners
I dag kl 01:19
402
Redigert 18.10.2018 kl 12:42 Du må logge inn for å svare
spaggio
18.10.2018 kl 12:44 878

Ja du er aktiv som moderator til det som ikke passer inn i din agenda !
Redigert 18.10.2018 kl 12:53 Du må logge inn for å svare

Noen vinner og har vunnet mye - og andre taper og blir borte.. Slik at spillet her inne.