AXA - stålsett dere - vi vil nå oppleve baissing på høyt nivå

I dag overtok Geveran med J.Fredriksen i spissen 300k aksjer fra småaksjonærene på Oslo Børs.

Mange har mistet vettet fordi angsten har tatt over. Når disse nå skal ta igjenn det tapte så vil de ha billigere inngang. Hvordan? Jo, AXA er et møkkaselskap, det blir emisjon og det går til helvete. Spørsmålet blir da, hvorfor i alle dager kjøper JF en drittaksje?
Det verste, han kommer til å kjøpe mer😊
Nå venter jeg på de fantastiske grunnene til hvorfor det er negativt at JF kjøper AXA.

La oss høre på ekspertene, værsågod:

Redigert 11.10.2018 kl 19:31 Du må logge inn for å svare

Enig med deg,
I dag mister de aller fleste småaksjonærene hodet, og begikk den klassiske feilen, å selge i tap, til proffene!

Jeg tok i mot pent antall aksjer, og har snitt langt under 21 kr. Jeg er meget fornøyd. Men synes synd i disse smågutan som solte til meg.
Dette er klassisk, og ikke alle forstod i går at dette er en helt ordinær korreksjon, hverken mer eller mindre. Børs sykelen er ikke over enda, til det går det for bra i verden, og på oljesmurte ose som snart ser oljen i 100 USD, og oljesmurte aksjer drar lasset igjen.

Min oppfordring er enkel, og vi ser at ADMIN rydder godt opp, men da må vi gjøre jobben.
Rapporter inn baisere som gjentar samme budskap i tråd etter tråd, eller enda verre i samme tråd.

Man skal ikke være så oppegående for å se når gjengangerne i AXA kommer på banen. ADMIN ryddet dette senest i ettermiddag.
Nå fikk jo pipen en annen låt, for jeg skrev i dag tidlig at det kom innsidekjøp, og fikk helt rett.

Bare å rapportere inn denne Hektar og, for han er her bare for å pirke i undertegnede, men tror mange her kan bekrefte at jeg solgte mine AXA på 25, 25,50 og 24,80 - det har jeg skrevet når jeg gjorde det, men Hektar er her senest i dag å sår tvil om det. Han er rapportert til ADMIN,som seg hør og bør.

Meget fornøyd med dagen i dag, og det håper jeg også andre har vert- De som sitter stille i båten gjør lurt i det, for dette er bare en hump eller to på veien mot ny ATH i både AXA og OSE!

Innlegget er slettet av Hvemvetbest

I dag blir det helt sikkert mulig å få levert noen aksjer over til Geveran v/J. Fredriksen. Han har ikke noe tro på AXA men syns synd på småaksjonærene som ikke får solgt aksjene sine. Han er en slags moder Theresa i finansbransjen. Minner også om at AXA er definert under finans, ikke teknologi som får kjørt seg i junaiten.
Lykke til!

Omsatt 12,5 mill første halvtime i dag :-) Hvem?? :-))
14 mill omsatt første timen.
Det vi nå ser er i praksis overføring av verdier fra de fattige til de rike :-)
Redigert 12.10.2018 kl 10:21 Du må logge inn for å svare