AXA - MM kjøpt 22

AXA nede på 22 ish ble for fristende.
Kjøpt en del av det jeg skal sitte med fremmover.

Det var lurt å selge på 25 og 25.50 for kun kort tid siden.
Jeg skal ha mer, men ser ann denne uka videre fall, eller om vi satt bunnen her.

RSI under 30 pleier jo å være et godt kjøp.

Nasdaq er vel nå nede på RSI 21, så det snur vel snart i USA også.

Finans;

Lenge siden sist, kjekt å se deg tilbake på forumet. Håper på mindre uro i disse finanstrådene, så jeg håper du finner mulighetene for å skrive litt mer her:-)

Ja RSI er oversolgt så det holder, på mye, så vi bør vel se noe utflatning, men jeg vet ikke. Godt mulig vi får en ny runde med uro, eller at det roer seg. Alle muligeheter ligger der.
Forventer ikke å treffe bunnen i AXA, men tror dagens kurser fremmover kan være en god begynnelse.

Jeg spådde innsidekjøp i dag. Jaggu fekk eg rett.
Hektar
11.10.2018 kl 16:55 654

Se der hvem som satt og hausset aksjen men "egentlig" hadde solgt. Skjer for forbausende ofte det der 😊

jammen på tide ,synd for ola dunk småsparer som går fem på, i morgen blir det nok oppgang :))
Redigert 11.10.2018 kl 17:11 Du må logge inn for å svare

USA har snudd til rødt igjen. Kan fort bli en ny rød dag i morgen. Til uka får vi svar hvor dette egentlig bærer

Er jo bare å selge dersom du er nervøs, synd for de som er belånte
Redigert 11.10.2018 kl 17:45 Du må logge inn for å svare

MasterMar når ikke mitt store forbilde Skipssjefen til tåspissene, dessverre! Den gangen Skipssjefen herjet på tivoliet med sine eminente anbefalinger sprutet pengene og det var orden i kalosjene. Også for meg. Nå er det bare sorgen, for ikke å si forsorgen. Jeg minnes både Isabella666, TrulsO, Tante Babben og Goggen da jeg fortsatt var på høyden og kunne nyte late dager på Solkysten. Det var den gang da. Nå sitter jeg ribbet tilbake, og håper Skipssjefen igjen skal gjøre entre. Men det vel å håpe på for mye.
OldNick
11.10.2018 kl 19:00 396

Flere som synes AXA ble for fristende.

Fredriksen t.o.m.

AXA: Mandatory notification of trade

11.10.2018

Geveran Trading Co. Limited ("Geveran"), a company indirectly controlled by trusts established by Mr. John Fredriksen for the benefit of his immediate family, has on 11th October 2018 acquired 300,000 shares in Axactor SE ("Axactor") at a purchase price of NOK 21.80 per share. Following the acquisition, Geveran will own 24,858,613 shares in Axactor which will constitute 16.10% of the shares and votes in Axactor.

Geveran also holds 13,000,000 warrants exchangeable into 13,000,000 ordinary shares in Axactor (the "Warrants"). The Warrants entitles Geveran to subscribe Axactor shares at NOK 32.50 per share until 24 October 2019. Assuming all Warrants are exercised, Geveran would own 37,858,613 shares in Axactor constituting 24.51% of the shares and votes in Axactor. The foregoing calculations are based on 154,448,102 outstanding shares in Axactor.

Ekstern link: http://www.newsweb.no/index.jsp?messageId=461135

Hektar; se tilbake på forumet, du finner dato, og antall.
Du må være forsiktig, admin følger godt med på sjikanering på personnivå.Her inne diskuterer vi aksjer.