Soff - Kriminell Avtalt Manipulert Dumping Av Kurs

Hva skal til, Når skal slik Bevist Manipulert DUMPING stoppes ?
Jeg kjenner at jeg bare blir mer og mer irritert over hva Børsen er.
Her drives ikke en Børs. Men et kriminell bakgård på Oslo S
Redigert 22.12.2017 kl 10:35 Du må logge inn for å svare
coccoman
22.12.2017 kl 09:19 3021

Bare gode nyheter siste tiden. Flere kontrakter og synergier på flere hundre millioner vil bidra til bedre kvartalstall neste år.
Jeg gambler på at dagens dupp skyldes skattemotivert realisering av tap, og at vi derfor får en rekyl like over nyttår, eller like før?
Derfor har jeg nå lastet opp enda flere billigaksjer til skarve 6,25, snart ser vi vel 8 - tallet? ;O)

Hau, hau soff-gamblere.
Redigert 22.12.2017 kl 09:30 Du må logge inn for å svare
KongKull
22.12.2017 kl 10:00 2982

SOFF kommer som en kule i januar, kontraktene renner inn , innsiderne kjøper og oljeprisen holder seg godt. 2018 blir et skikkelig comebackår for offshore sektoren etter å ha ligget med brukket rygg alt for lenge. Nå konsollideres det før neste store rykk som sender den over 7 kr og mot tosiffret beløp. Kjøp og sitt er mitt beste råd!

Kursen har da gått opp alt for mye på kort tid. Kommer over jule helgen nå, så er vel mest sannsynlig alle spot ahts til SOFF ved kai. En båt til i opplag i dag. Er nok 3 mnd. til med dårlig fart og rater. Noen kontrakt forlengelser er ikke mer enn man kan forvente , når det er så mange båter i drift. Ned på 4 tallet igjen før det kommer seg opp igjen, tror nå jeg.

Kursen har gått ned alt for mye. Altså motsatt
Skremmende å se hva enkelte investorer av et pakk får lov til å herje med verdiene og arbeidsplasser på denne måten. Men vi er på Oslo Børs... og kan jo ikke annet forstå at på toppen av dårlig drevne børser ligger Oslo Børs på toppen av lista
Redigert 22.12.2017 kl 14:31 Du må logge inn for å svare
KongKull
23.12.2017 kl 08:24 2637

Det er vel ikke kriminelt at kursen reagerer ned noen prosent etter å ha steget 50%, det skjer alltid. SOFF blir en av vinnerne fremover, det bør være klart for de som følger med i timen, innsidekjøp, kontraktsrush, økte rater, kostnadsbesparelser osv. Når i tillegg det tekniske bildet er megabull blir dette en nobrainer, her er det kjøp og hold som gjelder og ha mer enn 3 dagers horisont i tankene. Vi ser to-sifrete tall neste år, garantert!