Solon, kurs mål....

Kommer til å skje mye spennende her fremover.
Dn b har kursmål 32 kr.
Men, virker som motstanden på 29-30 er enorm.

Tror jeg med sikkerhet kan si at Solon må finne seg i å ta en tur nedom 25 tallet, om forsiden på Finansavisen i går slår til.
TakeThat
02.10.2018 kl 13:51 2983

SS
Det tviler jeg på. Det snakkes om 1-2% som noe voldsomt. Bare å glemme. Vi får se

Nå har vel Voldberg & Co holdt denne kunstig oppe med å støttekjøpe på 27-28.
Når de forsvinner, er det kort vei til 25.
TakeThat
03.10.2018 kl 09:04 2851

Støttekjøp er dette ikke.

Mar! Dette skrev du for en liten tid tilbake. Aksjen skulle ligge under 25kr til Høsten,ja nå er vi her og hva er kursen. Merkelig analyse du kommer med. Ned voldsomt så til å gå over 40kr på 12 mnd hehe. Jaja morsom er du da.
MasterMar
22.08.2018 kl 10:01
2775
Noen av de beste kjøpene jeg har gjort i aksjer, kommer fra tipsene i Finansavisen - særlig "ukens selskap" på lørdager. FRNT2012 er den beste i så måte.
Skal ikke kimse av dette.

Etter å ha tenkt meg om, og studert siste tids info, så tipper jeg bunnen kan kommer rundt 23-25 kr. Men SOLON skal over 40 innen 12 mnd, det kjenner jeg meg trygg på.

Fryktløs:

Hehe, tenker kjeften din stilner, 27,15 i dag, og 26 tallet i morgen?
25 tallet til uka? Meget dårlig utvikling i boligprisene, og det blir verre, 10% ned sier krølltoppen, til Finansavisen.

Du selv påstod 40 kr innen i høst. Hvem har fått mest rett? Hvem solgte på topp? Joda, SS!

Suss

SS

Mar!Jeg har skrevet at jeg tror vi skal opp til 40kr. Men ikke når vi når målet. Men du skriver at vi går ned i kr 26 im orgen og 25kr neste uke. Får håpe du får rett eller så har du vel driti deg ut atter en gang hehe

MasterMar
I dag kl 11:53 29
Fryktløs:

25 tallet til uka?

Hva betyr spørsmålstegnet? Jeg også TROR, og pr nå har jeg innertier i forhold til deg.

LooserMar. Håper du er såpass voksen at du kan skrive at du tok feil i morgen men da kommer du vel med et eller annet fjas. Husk hva du har skrevet nå,26 i morgen og 25 neste uke.

Som sagt før, trodde faktisk du var en serøs kar, men vi ser jo at du er på nivå med denne Pick Up, og andre smågutter.

Du ser, på mitt UREDIGERTE innlegg at jeg spør om kursen er slik i morra, og til uka. Ingen forskjell på det, vs at du antyder 40 kr i Solon, med boligmarked som skal ned 10%.

Forstår du er en desperat og ussel guttunge, men meg preller du ikke på nesa. Om den ikke går i 26 eller 25 neste dagene, så er veien satt, og før du har spist julemiddagen har Solon vert en plass mellom 20 og 25 kr. Sann mine ord.
Den har i allefall ikke snust på 35-40 !

LooserMar. Husk hva du har skrevet nåe da,26kr i dag og 25kr neste uke hehe. Som jeg også har beskrevet så kommer du til å komme med mye fjas og tull når du IGJEN tar feil.

Hehe, får du lov av mamma til å være så sent oppe?

Mine kursmål kommer. Og du skal sitte hele veien ned??
Blir rødt og fælt da. Verre med deg som lokker folk inn i sommer med kursmål 50 og nå er vi nede på halvparten. Ler så jeg rister 😎😎😂

Når har jeg skrexet 50kr LooserMar? Det jeg har skrevet er jeg tror vi på sikt skal opp til 40kr. Du har da skrevet tydelig at aksjen skal ned til kr 26 i dag og 25kr neste uke hehe.

Hehe, 50 kr skrev du i sommer.
Husker du så dårlig?

Jeg skrev 24-26 med SPØRSMÅLSTEGN i det korte bildet. Forstår at du ikke er så skarp, så da lar vi deg tro at jeg sa det, istedenfor å spørre om vi ser disse kursene i det korte bildet. Jeg vet at du egentlig bare prøver å fyre meg, men jeg lar meg ikke fyre opp av småfisk :-)

Disse kursmålene blir en realitet åkke som!

Har aldri skrevet 50kr. Men at du skrev kr 26 i dag og kr 25 neste uke er det ingen tvil om. Men som forventet så kommer du med mye babbel og fjas når du som vanlig tar feil:=)
Redigert 05.10.2018 kl 09:58 Du må logge inn for å svare

Løkrull, alle ser hva jeg har skrevet, så det gidder eg ikke diskutere:

Sjekk loggen i AKERBP nå, inn med 20.000 aksjer i dag tidlig, ut 20.000 aksjer nå, 5 kr pr aksje i gevinst.
Blir penger av det lilleputt!

Looserboy! Ja alle ser hva du har skrevet. Kanskje avslutte nå da det må være utrolig kjedelig for andre å lese din roing. 26 i dag og 25 til uka. Du tok fullstendig feil igjen som vanlig. men ønsker deg en god helg med Finansavisen:=)

Haha, husk å støvsuge gutterommet i dag.
Så får du legge fortnite litt fra deg, og regne litt på Solon istedenfor. Solon skal ned, sann mine ord.

Skal minne deg på dette når solon går for 25 og ikke 65 som du skriver. Makan til tulling.

Looserboy! Har jeg skrevet 65 nå hehe. Det som er sannheten er at du har skrevet at Solon skulle ned i 26kr i dag og 25kr i neste uke. Men som sagt,skrev på forhånd at du ville komme med mye fjåserier da du tok feil som alltid. Solon 27 forresten nå og på vei oppover:=).
anderix
05.10.2018 kl 12:12 2231

relativt stusslige diskusjoner på SOLON trådene om dagen. Jeg gikk som sagt ut denne rundt Q2 og har holdt meg unna siden. Skal inn igjen, da jeg har stor tro på selskapet. Mulig både SS og Fryktløs får rett her. Jeg kommer til å begynne å se på denne igjen under 27 og mener fortsatt at 40kr kommer til å komme før eller siden;-)

SS kan ikke kommunisere med en som åpenbart har lesevansker :-)

Kanskje mamma`n din skal se over, eller NAV veilederen din, de kan nok forklare deg hva SS egentlig skrev.

Nå tror jeg jaggu det totalt har klikka for Loserboy haha. Morsom lesning. Har forresten info på at det kommer mere insidekjøp:=)

Hehe, ja du har vel det :-)
Det tror jeg og, men det stopper nok det og på ett tidspunkt.

Stakkars deg, stemmer det at du kjøpte denne på 33 kr og håpte på 40 ?
Når jeg så litt tilbake i tid på gamle forumet (arkivet), så så jeg jo det. Da forstår jeg jo at du er grinete om dagen.

anderix
05.10.2018 kl 12:20 2200

SS, holder en knapp på at du får rett og vi ser 25 først. Da får jeg en bra inngang i SOLON igjen;-)

Du vet hvem som kan Solon.
Dette får jeg rett i, og der kjøper også jeg. Kanskje litt under også.

Min snittkurs på Solon ligger rundt 18r:=) Kjøpte mye på 16-18kr:=)

Backtrader, du skrev selv 30+++++++

For øvrig så vi 26 tallet i dag, Case closed. SS rett, igjen!

Helt feil. 26,95 var det noe smått som gikk og ikke på 26kr som du har skrevet og husk at du har skrevet at den skal ned i 25kr i morgen løøserboy hehe.P:S kommer snart flere insidekjøp nå og aksjen stiger oppover

MasterMar
I går kl 11:53 410
Fryktløs:

-----------

Fasiten ble: INNERTIER - vi så 26 tallet i dag, ferdig snakka. Du tar ingenting som en mann, men det er du jo heller ikke. En guttunge som har sullet bort konfepengene på Solon.....

Loserboy. Du skrev kr 26 i dag og kr 25 neste uke
nå orker jeg ikke å kprrigere hjerneskada folk lengre

MasterMar
I går kl 11:53 410
Fryktløs:

SS skulle klart å vippe denne med 1 tastetrykk ned til 25 blank akkurat nå, om jeg ville. Sitter i omtrent bare cash, mye cash, så en shorthandel skulle sendt SOLON flere kroner ned før algoene hadde våknet. Da hadde du pissa i buksa du.

Innlegget er slettet av administrator

Innlegget er slettet av administrator

26,20 - jaja, hva var det jeg sa.
25 ish kommer nok.

Ja du sa kr 25 haha... 27,25 står det på min skjerm. Huff av meg tok du feil igjen hahahaha
TakeThat
11.10.2018 kl 19:38 1667

En av få aksjer i + i dag... interessant

Solon klarte seg fint, men var nede i 26,20.
Langt fra 55 som Fryktløs har snakket om.

Fryktløs må gjerne selge Solon med tap, for å unngå utvannende emi i NOM, satt på latterlige 2,30 NOK.
Fatter ikke at det finnes oppegående NOM aksjonærer, egentlig. Sier litt når man år etter år er med å berike den administrasjonen med hardt oppsparte midler.
TakeThat
11.10.2018 kl 19:56 1641

Mm
Vi er jo i markedet for å prøve å tjene noen grunker og Ang NOM så er det sagt at verdiene i berggrunnen i Norge og på havbunnen representerer større verdier enn hva olja har representert for nasjonen. Klart RR er kjempehøy og kanskje NOM aksjonærene kan le høyt etterhvert😊😊
TakeThat
11.10.2018 kl 19:58 1639

Åja... emi i NOM? Vel vel... vanskeiig marked men det snur jo det vet vi👌En gang😉

TT! Du har glemt å ta med en ting ang Nom. De eier 22% av Keliber i Finland. Lithium:=) Og artig all svadaen som Mar lirker ut av seg når han som vanlig tok feil. 25kr var det vi skulle ned i denne uka hahaha. Og når det gjelder min avkastning på Solon så er den på 65% og da har jeg ikke tatt med utbyttene jeg har fått:=) Men i tillegg så har jo LoserMar sagt at Solon skal ned i 24 hahaha

Det kommer, bare vent.
Jeg har truffet bedre enn deg, du sa 45 før høstferien :-)

MM er i markedet for å TJENE penger, ikke fø på overbetalt ledelse i NOM !
Godt noen fyller kassa der, GANG på gang.
Redigert 12.10.2018 kl 15:20 Du må logge inn for å svare

Har aldri sagt 45kr og du juger som vanlig. Men kom gjerne med info om der jeg har skrevet 45,det klarer du ikke da du bare fjaser og våser. Yakk for meg for denne gangen. livet er for kort til å krangle med idi....

Da var vi jaggu oppe i 29 etg igjen😊👍. Var litt store poster som gikk så ser bra ut dette😎

Solon fikk en hyggelig opptur, men smakte heldigvis på 26 tallet.
Mann nok til å gratulere dere med en.

SS

Ja du klarte jo å lage en egen tråd der du messer om at solon skulle ned i 24kr. Flaut å lese og hva du klarer å kirke ut av deg