Dønkertråd

JensH
22.09.2018 kl 14:31 251

Je kjøpte meg nettop ei tønne gett.
Redigert 22.09.2018 kl 14:31 Du må logge inn for å svare
Krona
22.09.2018 kl 15:17 240

En dønker er en person som sniffer rusmidler og ikke er så nøye med personlig hygiene. De har ofte fett hår og uvaskede klær. De kan drikke også hvis det ikke er noe å sniffe akkurat i nærheten.

Storkæll altså. Takk, da har jeg lært et nytt ord i dag se.

Krona
22.09.2018 kl 15:40 236

Dønk og junk er ofte tema på BP selv om man ikke setter navn på de. Det går mest i de offisielle kjemikalienavnene og det tyder på at mange skal tøffe seg og ikke er brukere av substansene de forherliger.

Hard Asfalt som kom ut i 1986 hadde sniffing, rus og et miserabelt forstedsliv i Oslo som tematikk. Jeg har den boken i bokhyllen og har lest den. Det ble også laget film om selvbiografien i Hard Asfalt.
Krona
22.09.2018 kl 15:46 234

Dønk er selvsagt å dynke filla med stoffet man skal sniffe. Det er ofte tynner, men kan være lim. Før var Lynol mye brukt før det fikk brekkmiddel.

En dønker er altså en person som dynker filla for å sniffe de stoffene som da er på filla. De har vel veldig lav status i rusmiljøet. Det er veldig billig rus.
Redigert 22.09.2018 kl 15:49 Du må logge inn for å svare

Ja kjenner greia med å ha filla i lomma gett, også vitsen med å sile rødsprit gjennom loff for senere å spise loffen se.
Redigert 22.09.2018 kl 15:59 Du må logge inn for å svare

Je sneffa bensin en gang når je var 14, besvimte og mista køntrollen over skroget slik at je pessa på meg.

Ja, den ungdommen den ungdommen du.
dirken
22.09.2018 kl 17:29 222

Bensin lukter godt. Xos også.

Å bensin har blitt dyrt gett, også finnes ikke ordentlig 98 lenger gett,

nei ikke den ordentlig 98’n se
Krona
22.09.2018 kl 18:55 210

Bensinen (95) var nede i under 15 kroner her for noen få dager siden. Det er ikke dyrt. Er det egentlig så stor forskjell på 95 og 98 i praksis da?

Krona, om det er sant at du har hatt galaxie med 429 så vet du bedre.

1) stikkordet er bly!
2) Det er kun i Norge man helt seriøst mener at bensinpriser under 14 spenn pr liter er billig.

Enig se.
Bernt
22.09.2018 kl 20:16 201

Je likte best å sneffe bensin når det var bly i den gett.
Krona
22.09.2018 kl 20:32 198

hankatten

Jeg skjønner den med 98 for veteranbiler og det er jo noen slike. Det er ikke mange man ser av dem i Oslo's gater lenger. Så godt som ingen for tiden. Folk bruker dem ikke mer eller så bor ikke folk med veteranbil i Oslo. Det er likevel ikke noe folk bruker hver dag. De fleste klarer seg med 95 til hverdagsbilen. Så driver politikerne og blander seg inn og vil blande inn noe ulumskheter i både bensin og diesel (også nå fremover). Mulig det blir mindre helseskadelig å sniffe, men bilene vil kanskje ikke få så god helse av det?

Jo, egentlig er bensin/diesel ganske billig i forhold til timelønn i Norge. Det eneste er at literprisen har økt betydelig de siste 3 årene så det virker dyrere og er det selvsagt i forhold til 2015. Det året solgte jeg bilen.

Her jeg bor tror jeg det er over 50% el.biler i bilparken til naboene. Jeg bor i et oppegående strøk hvor folk er advokater, leger, lærere osv. Selv synes jeg el.bil ikke er noe digg, men som daglig transport privat må man ha det etter mars neste år.
Redigert 22.09.2018 kl 20:34 Du må logge inn for å svare

Norske avgifter på bensin og diesel er hårreisende. Fattern skulle fylle diesel på sin gamle MF135 her om dagen, men den dagen var faktisk vanlig diesel billigere enn den fargede, den som tidligere ble kalt avgiftsfri, så han fylte vanlig i stedet. Makan til surr finnes bare i et land.
Krona
22.09.2018 kl 21:03 190

Hehe, nå mener jeg de aller fleste ikke fyller så ofte i tanken på en Massey Ferguson 135 for de er vel veterantraktorer og vel så det. En annen ting jeg kan si med en gang er at det ikke lønner seg å ha gammel traktor til personlig transport. Fremkommelighet til tusen, men forbruket blir hinsides fordi de er lavt giret + tunge som svin. Selv en MF135 veier vel godt 2,5 tonn?.

Klart det er dyrt om man har en gammel bensin eller dieselsluker, men har man f.eks en såpass stor bil som Ford Mondeo med vanlig diesel så er vel ikke dieselprisen så gal? Bompenger blir ofte mer (i hvert fall Oslo etter mars 2019) og også litt lenger turer ut av Oslo som til Toten, Sørlandet eller Halden/Svenskegrensen.
Redigert 22.09.2018 kl 21:06 Du må logge inn for å svare
K_Riske
22.09.2018 kl 21:10 190

Tellbake tell tema her, jævlig mye avsporing.

Hva slags løsemiddel var i tønna du kjøpte, JensH? Je trenger dønkerteps gett. Je vil bli dønker i den hensikt å forbedre mine kognitive evner, samt øke min sosiale status du se.

Her sier vi av av sporing om jeg må be, eller off track for de videre coming se

Å je har Mondeo gett, men lurer på å change den for noe nyere se.

Nå: snart kweld gett
Krona
22.09.2018 kl 21:32 185

Klarer du 0,5l på langkjøring med Mondeo'en hvis det er diesel? Hvis jeg ikke kjøper veteran og det blir ikke tror jeg så blir det Mondeo. Gode kjøreegenskaper, ok forbruk, kanskje ikke helt vedlikeholdsfri, men hvilken bil er egentlig det? 2010 eller litt nyere?Ny el.bil gidder jeg ikke.
dirken
22.09.2018 kl 22:09 180

Je tenker vi har hatt pøsitiv inn virkning på Krøna siden har ikke skal ha hømo el "bil".
JensH
22.09.2018 kl 22:49 173

K_Riske:

Je har føtt tak i ekte tønne med lynol gett. Itte noe denatureringsmiddel som hømo_***** snakker om gett.

AAaaaaaaaaaaaah

gøtt gett
Krona
22.09.2018 kl 23:03 172

Gutter fra Bergen sniffer mest av alle i landet og Bergen har også flest narkomane. Sniffing gir alvorlig hjerneskader og det ser man ofte på BP. JensH er sterkt løsemiddelskadet og tror fortsatt Lynol er rent kildevann som den grønnsaken han er blitt.
Krona
22.09.2018 kl 23:33 163

Typisk tråd for BP. En tråd om dønkere. Laveste nede på hierarkiet. Helt flatt ut på bunnen. Enten det eller så er man storkar. Disse svingningene tyder på alvorlige psykiatriske lidelser. Hvorfor kan man ikke bare være helt vanlig? Et vanlig hus i et ok strøk, 2-3 unger, en bra utdanning, en ok interessant jobb, grei inntekt og økonomi, en liten aksjepost i aksjefond eller en liten portefølje som de proffe har og kanskje en litt sliten Mondeo i garasjen?

Fordi man egentlig er helt vanlig og må gjøre seg interessant og spille litt crazy? Det dummeste programmet som er laget og som er på NRK heter Side om Side. Det handler om ingenting. Bare meningsløs galskap. Derfor har jeg forbudt mine lett påvirkelige barn å se på det.

Kona tell Krøna er nok utro med en storkæll fra Bergen når hun blir lei av veganer-snoppen hans i mesjønærstellingen med nitimen på i bakgrunnen du.
K_Riske
23.09.2018 kl 00:19 158

Krøna skrev:

"Gutter fra Bergen sniffer mest av alle i landet og Bergen har også flest narkomane. Sniffing gir alvorlig hjerneskader og det ser man ofte på BP. JensH er sterkt løsemiddelskadet og tror fortsatt Lynol er rent kildevann som den grønnsaken han er blitt."

jejeje beiby biebui dette er endelig noe kørrekt enformasjon fra Krøna du gett se gett gettsann se. Børgen er en bra by når det kømmer tell å totalt ødelegge alle med lynol og andre legemidler du.

nÅ: LYNØL, TERPENTIN, CRACK, BADESALT, GHB, CRACK, FELGRENS OG BENSIN.

Å nå fikk je løst på et par kørker Cleanstar24 felgrens du.

Spørs om en itte må tell Pølen for å dra en dunk tell lands igjen du.
JensH
23.09.2018 kl 18:44 120

Det er stor kæll å dønke filla gett. Trenger jo variasjon i hva man inntar se.

Nå: lightergass.
Krona
23.09.2018 kl 18:58 116

Det er ingen tvil om dere må ut i skog og mark på søndagene. På mandag er det bare å samle sammen alle kjemikalier dere har og leie varebil eller gå flere ganger med dem til miljøstasjon. Så blir det på tirsdag sende inn søknad om arbeidsmarkedskurs. Onsdag blir dusj og avlusing med sterk lut. Torsdag dedikerer man til økter i svømmehallen og badstue for å få igang sirkulasjon i skrotum og få ut alle giftstoffer fra mange år. Fredag blir hårklipp og oppdressing samt opplæring i høvelig atferd muntlig og skriftlig på dere. Lørdagen blir det oppmøte på frivillig arbeide i loppemarked så dere møter med litt arbeidstrening til neste uke der igjen. Søndagen før det blir selvsagt gåtur til Gaustatoppen til fots opp og ned. Før et helt nytt liv starter i oktober fri fra dønk, junk og alko.
JensH
23.09.2018 kl 19:06 116

Je liker turer i skog å mark du. Je har eget skog å mark rom hvor je tar misbruker skløtter se.
Korsar
23.09.2018 kl 20:39 108

28 svar på en dønkertråd.
Je er så stolt av døkk gutter! Kjemisk ekspertise i verdensklasse
JensH
26.09.2018 kl 16:47 79

Treffes på straxen for litt dønking kl 6 gett?
Bernt
26.09.2018 kl 16:54 78

nå: dønking på straxen klokken 6 gett

Aaah det var en trivelig dønkerkveld gett.

Mizunnelzen rår hos meg nå gett. Je har fått forbud av ENI tell å nærme meg verksted, kjøkkenlager og kjemikalielager siden døm mangler fjorten pakker håndsprit, seksten flasker rødsprit og roughly 40 bøxer 5-56 siden je køm ømbørd du.