Per K
15.09.2018 kl 19:26 1358

Oida, her en en sånn typisk idiot som kun leser overskriften.
Leste du hele artikkelen ?
Det står ingen steder at "kundene våre kan dra til helvette"

Les hele artikkelen en gang til!!
kjalar
15.09.2018 kl 19:56 1326

Står da: "Om vi mister slike kunder, driter vi i. De kan dra et helt annet sted, ja, de kan dra til helvete, "

Forøvrig alltid interessant med Pride-partnere som støtter en Pride-livsstil som gjør at homoer har 10-20 år kortere levealder enn andre, tror ikke de har satt seg spesielt mye inn i denne livsstilen de "promoterer" for å være ærlig.
Jomma123
16.09.2018 kl 14:54 1201

Burde vel lese den artikkelen du også Per K. """""Om vi mister slike kunder, driter vi i. De kan dra et helt annet sted, ja, de kan dra til helvete, sier Reidar Holtedal i Citroën, som i likhet med Nordic Choice er en av Oslo Prides partnere."""

Ellers så ser jeg ikke helt den at de må ha egne parader.

Krona
16.09.2018 kl 15:17 1174

Vi må forstå vi alle har en liten homo og lesbe i oss. Så blir vi redde for de vil få for fremtredende plass når vi ser andre slipper dem ut og markerer dem. I dag er synet blitt mer voksent, men noen av oss er stadig redd for homofile og lesbiske fordi de er dypt inne i oss selv.

Hva er egentlig galt med Pride? Flere av landets dyktigste menn og kvinner er homofile og lesbiske. Man kan også gifte seg med en av samme kjønn i dag. Det er ganske greit (ikke helt for alle kirkens tilhengere)
Jomma123
16.09.2018 kl 17:12 1113

Krona... Aldri dømt om en mann og vil aldri gjøre det heller. At noen har de drømmene får værra demmes greier. Er ikke noe galt om de er homser eller lesper. Det får som sagt være deres greie. Hvorfor skal de på død og liv ha egne tog? Burde vi som er herto begynne med sånne tog også? Det at homser og lesper nå kan gifte seg i kirka er vel bare ett tegn på at kristendommen er falitt. Bibelen sier vel ganske tydlig at gifte skal være kvinne og mann. Noen genrasjoner når muslimene har tatt over styringa her i landet så vil det bli forbudt. Det er fremtiden til homofile. At vestens kriste godtar giftemål mellom homofile er en ting men at muslimer skal godta det kommer aldri til og skje. Vesten fylles i rasende fart med muslimer. De lever som for 1000 år siden og kommer til og leve sånn de neste 1000 årene også.
stefs
16.09.2018 kl 17:20 1094

Fikk en Citroën Cactus tror jeg den het, som leiebil her forleden. Min første tanke om bilens utseende var "homobil". Så det er vel slik det skal være da.

Homofobien lenge leve.

Jeg tror de togene handler om å vise solidaritet og mangfold. Hvis du er hetero og risikerer å bli drept bare for å være hetero, så går jeg gjerne i tog for deg også.

Og når det kommer til bibelen så må du gjerne henge deg opp i det. Det står vel også hvordan man skal tukte barn, at kvinner ikke skal tale i forsamlinger og mye annet tøv. Hvis du er sterk troen så regner jeg med at du følger alt dette og ikke bare noe småtteri du plukker opp fordi andre har gitt deg ett drit dårlig argument ?

Verden går fremover, og du kan velge å være på den riktige eller gale siden av historien. Det er din rett til å hate hvem og hva du vil. Men du kommer garantert til å såre de rundt deg. Å fylle hverdagen med skepsis og hat til grupper har neppe ført til mye kjærlighet og glede i heimen til de det gjelder. Men retten er din.
Hektar
16.09.2018 kl 18:23 1038

Problemet er i bunn og grunn at folk i det hele tatt bryr seg. Det er en liten gruppe på hver side som bryr seg altfor mye og skaper disse "samfunnsdebattene" vi som gir f blir konstant plaget med. Om folk bare kunne bry seg litt mindre hadde det ikke vært et problem.

Det er vel ikke noen sin sak hvor enkelte vil putte utstyret sitt. Trenger vel ikke opp i trynet på folk med sine tanker om andres kjærlghet.

Og på samme måte er det totalt likegyldig hvor enkelte putter utstyret sitt. Trenger ikke opp i trynet på folk for å fortelle det heller.

Bottom line: Helt ok å være stolt av det man er osv men kunne begge sider holde det for seg selv istedet for å plage de av oss som ikke er interessert (som er de aller fleste) hadde det vært knaillbra sjø.
stefs
16.09.2018 kl 20:00 988

Helt på linje her. For enkelte ser det ut til at seksuell legning er det viktigste av alt her i verden.
Mange mennesker føler for å "være noe" og homofilien er sterkt identiteskapende. Mistenker at det er de samme mekanismene som spiller inn her, som for de som blir med i gjenger, eller holder på med sterke religiøse overbevisninger.