IOX: Pareto presentasjon

Nå når Brown er «tomme» blir der ikke noe festbrems ved neste melding;)

Hipp hipp:D
mcaxel
17.09.2018 kl 09:22 1222

YNWA

I agree. I think that IOX would already be in 10 NOK if it was not for that Brown account. But it is close too be empty now!

Ja slike nedsalg gjør at aksjer blir priset unaturlig lavt.
Men vi skal opp, vent å se:)

Nå kan vi forvente hviken dag som helst en melding om at pumpeskifte er gjort og at produksjonen igjen går for fullt - de fleste skjønner hva en slik melding vil gjøre med kursen - timing is everything så lykke til med den...:)
Redigert 17.09.2018 kl 11:42 Du må logge inn for å svare

Ja, men er du sikker på at det blir meldt i egen børsmelding.

Ellers vurdere jeg å kjøpe igjen etter å truffet bra to ganger i sommer(les flaks). Dette har visst blitt nesten en traderaksje for meg.

flue.

JA - så lenge skaden ble børsmeldt så vil også reperasjonen bli børsmeldt da det er kurssensitiv informasjon som alle skal få fra samme kilde til samme tid så det er bare å ta plass så får du med deg oppgangen denne gangen oxo...;)

https://newsweb.oslobors.no/message/457641
Redigert 17.09.2018 kl 20:54 Du må logge inn for å svare

spørs om ikke vi må vente til månedsrapport og produksjon. Dessuten er det vel ganske vanskelig å spekulere i topp 20 da de fleste aksjonærene er privatpersoner i dette selskapet.
Jeg ser at også jeg hadde kunnet deltatt i topp 20 O>m jeg hadde kommet meg ut av QEC noe tidligere :-)
Redigert 17.09.2018 kl 21:13 Du må logge inn for å svare

qestador

Er bekreftet på mail at vi får melding når flow er stabil😉

ok takk H. Ja da skjønner også jeg at pumpen må være i innkjøring. Da sitter den gamle i hvert fall ikke fast :-) Herlig.