Olje og Energi

Bakåtlutad
12.06.2018 kl 22:58 1627

Det är så jag också ser på det. Det enda problemet är om OGEL inte har just den senaste termineringen. Har för dåligt underlag för att kunna bedöma hur stor den risken är. Men har nu kollat igenom flertalet tillgängliga kontrakt för både gambia och senegal och allt verkar ju finnas. Så att just detta skulle saknas, när man dessutom har det kontrakt från 2014, känns i min värld ganska otroligt.

Tror som sagt på lösning i både Senegal och Gambia mycket snart och efter klargörande kring dessa, tror jag större placerare kommer våga investera i APCL. När sakerna faller på plats en efter en ser jag inget annat än att ATH ska plockas 2018. Dessutom ska beslut om drill or drop tas i höst i Sierra Leone. Här finns det helt enkelt mycket som talar för framgång på flera fronter!

Rapportér innlegg

Vennligst skriv inn kommentar på hva du mener er upassende og trykk send. Dersom kommentar ikke er nødvendig, vennligst trykk send direkte.
E-postadressen brukes kun for å få kontakt med deg i forbindelse med advarselen.
E-postadressen brukes kun for å få kontakt med deg i forbindelse med advarselen.