Farma

bjay
24.05.2018 kl 11:49 7229

Icanfly, et fint og reflektert innlegg. Jeg tror så snart rep emisjonen er over og litt utover sommeren, så vil vi få mer kjøtt på beine. Sånn at vi får en bedre forståelse for hvordan de skal jobbe fremover. Først skal alle haukene ha sine poster og posisjoner. Jeg tror ikke nødvendigvis vi må vente i mange år, om det er hva du mener med på lengere sikt. Det ligger nok i kortene at pharma delen skal selges, men det gjenstår å se om de får det de ønsker. Så lenge det er flinke folk i begge avdelinger, så ser jeg ikke noe problemer med og ha begge de forskjellige nisjene en god stund enda. Det vil ikke overraske meg heller, om det utvikler seg til en eller annen type fond litt lenger frem. Det kan bli et spennende case litt lenger frem.

Rapportér innlegg

Vennligst skriv inn kommentar på hva du mener er upassende og trykk send. Dersom kommentar ikke er nødvendig, vennligst trykk send direkte.
E-postadressen brukes kun for å få kontakt med deg i forbindelse med advarselen.
E-postadressen brukes kun for å få kontakt med deg i forbindelse med advarselen.