Offshore

Pølsebua
19.05.2018 kl 10:14 4993

Gringo: Det er sånn cirka riktig. 100 mill. Archer kjøpte seg opp under IPOen da kursen ble satt så lavt som 10. QES var over 10 på torsdag for første gang:). Sluttet i går så vidt under. Archer kommer til å selge når prisen blir god nok. Kanskje på 20? Ledelsen har sagt de har et pragmatisk forhold til eiendeler og virksomheter. Alt kan selges til riktig pris, og prisene er på vei opp. Når du vurderer QES betydning for Archer, må du ta med total gjeld i regnestykket, og da bli kakestykket kanskje bare verdt 1/10 av hele virksomheten. Men med betydelig oppside. Jeg har ventet på oppgang her en stund, og således gått glipp av oljeserviceselskaper som har gått som ei kule allerede. Men jeg gir meg ikke. Rakettmotoren tar nok fyr her også til slutt.

Rapportér innlegg

Vennligst skriv inn kommentar på hva du mener er upassende og trykk send. Dersom kommentar ikke er nødvendig, vennligst trykk send direkte.
E-postadressen brukes kun for å få kontakt med deg i forbindelse med advarselen.
E-postadressen brukes kun for å få kontakt med deg i forbindelse med advarselen.