Olje

Investorene
NEL 11.05.2018 kl 07:13 8307

Hei og god fredag
Det er med stor glede å lese innlegget til Roger Stene på Facebokgeuppen Nel Hydrogen Investors som sendte spm til Nikola tirsdag/onsdag kveld, Les her:
Hello, i read yesterday om Twitter that Trevor want to build 28 stations in 2019 and another 100 stations in 2020. Is this correct,and when can we see an order/confirmation of that you think?
Trevor, CEO i Nikola svarer: Yes. That is correct. We don`t have more information than that but stations are now in order and they are moving to increase the installs.
Så hvis de 28 stasjonene er i boks, som allerede skal installeres i 2019, så er de 100 neste stasjonene også i pipeline for installasjon i 2020. Da minner jeg markedet om at kontrakten på de første 28 stasjonene er iflg Norne Seq esitmaert til å ha omn kontraktsverdi på kr 3-6 milliarder. Dett kan innebærer folkens at omsetningen til Nel ASA vil skyte i været, på lik linje som aksjekursen vil skyte i være på forventninger og jeg tør ikke tenke på kursutviklingen såfremt Nikola og H2V Product blir pressemeldt fra Nel ASA.
Jeg forstår godt at Nel steg opp ca 5 % onsdag denne uken. Reisen opp fortsetter i dag. Vi kan jo håpe på en deilig morgenmedling fra toppledelsen i Nel ASA? Det ligger gode nyheter i luften.
Jeg er overbevist om at kursen til Nel vil vitterlig ta av mot nye høyder.
Redigert 11.05.2018 kl 07:16

Rapportér innlegg

Vennligst skriv inn kommentar på hva du mener er upassende og trykk send. Dersom kommentar ikke er nødvendig, vennligst trykk send direkte.
E-postadressen brukes kun for å få kontakt med deg i forbindelse med advarselen.
E-postadressen brukes kun for å få kontakt med deg i forbindelse med advarselen.