Farma

bravi
16.04.2018 kl 12:40 3102

focuss skriver vi vet hva vi har. Vi gjør kanskje det når det gjelder Hestdal men ikke når det er snakk om styreformann Egberts. Forundrer meg at all kritikk og kommentarer rettes mot ledelsen og ikke mot styret. Jeg har iallefall ikke fått med meg at styreformannen har kommet med så mye som et lite pip. Hva er det han har gjort og hva har han bidratt med utover å heve honorar? Hvilke resultater han har oppnådd med refusjon får vi ikke vite noe om før GF, det skal vi få vite etterpå.

Merker meg at formann i valgkomiteen er Bøhn, han er styreformann i Pcib og var den som fant Egberts til styreformann i Pho, Egberts eget selskap Veritas Investments driver med oppkjøp av nettopp slike selskaper som Photocure. I tillegg har vi den ytterst moderate guidingen fra Hestdal. Er det en sammenheng her?

Rapportér innlegg

Vennligst skriv inn kommentar på hva du mener er upassende og trykk send. Dersom kommentar ikke er nødvendig, vennligst trykk send direkte.
E-postadressen brukes kun for å få kontakt med deg i forbindelse med advarselen.
E-postadressen brukes kun for å få kontakt med deg i forbindelse med advarselen.