Bil og motor

Basse
11.04.2018 kl 23:24 1950

Hahaha Superspinal

påstanden din er like objektiv som når MDG sier folk flest er enig med dem i Oslo

Over 90% av nye motorkjøretøy er bensin eller dieselbiler, med eller uten ulike former for effektiviseringshjelp. I personbilmarkedet er det ca 22% andel som er batterielektriske kjøretøy, resten er forbrenningsmotor. 10% batteri vs 90% forbrenningsmotor betyr ikke utskiftning av bilparken, kun vekst av EV i noen segmenter. Media er fullstendig uærlige i sin presentasjon av virkeligheten, men vi er jo blii godt vant og herdet for denslags fra fake news amedia & Co

Subsidiene fungerer for de som ØNSKER å se det slik, men den usannheten koster skattebetalerne milliarder av kroner. Det vil snart være kroken på døra for subsidiene. Først skal batterikjøretøyene begynne å betale bompenger og parkering. Deretter kommer momsen og økt veiavgift.

Brukte batterikjøretøy vil snart igjen være en katastrofe på bruktmarkedet, batteriene degeneres fortsatt fra dag 1, fler vil igjen innse dumheten ved å betale penger for slitte batterier som koster penger å kaste. Men først skal markedet tilpasse seg at sentrale deler av store byer stenges for biltrafikk gjennom enorme antall bomstasjoner og reduksjon av parkeringsmulighetr.
Redigert 11.04.2018 kl 23:32 Du må logge inn for å svare

Rapportér innlegg

Vennligst skriv inn kommentar på hva du mener er upassende og trykk send. Dersom kommentar ikke er nødvendig, vennligst trykk send direkte.
E-postadressen brukes kun for å få kontakt med deg i forbindelse med advarselen.
E-postadressen brukes kun for å få kontakt med deg i forbindelse med advarselen.