Finans

Hellboy
30.06.2019 kl 17:30 12465

En ting er de elendige sidene deres. Jeg kan støtte kritikk mot trådstarter om det bare er basert på det.

MEN.

Undertegnede er også tvangsflyttet fra Netfonds.

INNGANGSKURS
er fortsatt 0 på min vanlige aksjekonto med SSC, Okeanis og BORR.

Har også lagt merke til at om jeg handler, så justeres inngangskurs samme dag som jeg handler på AKS, men så forsvinner inngangskurs på alt jeg handler via NORDNET.

SÅ.

Uansett om sidene og appen er fullstendig ubrukelige, og vi som kunder kan akseptere det, så er det enkelte ting man bare MÅ forvente når man handler aksjer. En av de er at INNGANGSKURS SETTES RIKTIG. IKKE TIL NULL.

Jeg venter fortsatt på svar på skriftlig klage fra 9. juni til Nordnet ang inngangskurs. Men har innsett at dette er et søppelselskap som ikke kan/evner å holde orden i sysakene for kundene sine, så har vel gjort min siste trade gjennom Nordnet. Lar aksjene stå, men neste handel blir vel gjennom DnB. Og samme gjelder kona, som jeg handler for/prøver å lære aksjemarkedet ;-)

Rapportér innlegg

Vennligst skriv inn kommentar på hva du mener er upassende og trykk send. Dersom kommentar ikke er nødvendig, vennligst trykk send direkte.
E-postadressen brukes kun for å få kontakt med deg i forbindelse med advarselen.
E-postadressen brukes kun for å få kontakt med deg i forbindelse med advarselen.