Shipping

Petrocarbon
AVANCE 20.06.2019 kl 09:55 11539

Et ganske klart bevis på at du egentlig ikke bør være på OSE i det hele tatt. Når denne syklusen er over, vil det bli lite børs på meg.
Vil trolig ikke handle verdipapirer med enn 1 - 2 ganger i året om jeg gidder og finner en god aksje, for de er det jammen ikke mange av.Skal jeg spille bingo kan jeg heller gå på bingolokalet. Vært med på en fin opptur, men det er horribelt at ikke selskapet verdsettes.
Vi går i sirup oppover og får smøre oss med tolmodighet. Er rett og slett forbannet om vi ikke klarer å slutte på ny bestenotering for året.
2 % nedgang og børsen er opp, blir rett og slett for dumt. Dorian har fått ny årsbestenotering 3 dager denne uka og ratene er gått i taket, men Avance beveger seg nesten ikke.
Redigert 20.06.2019 kl 10:00

Rapportér innlegg

Vennligst skriv inn kommentar på hva du mener er upassende og trykk send. Dersom kommentar ikke er nødvendig, vennligst trykk send direkte.
E-postadressen brukes kun for å få kontakt med deg i forbindelse med advarselen.
E-postadressen brukes kun for å få kontakt med deg i forbindelse med advarselen.