Farma

AndyHagen
18.06.2019 kl 15:33 1244

bravi, hvor lenge skal du surre med det samme?
Kjære folk, er det ikke snart på tide også for deg å komme noen skritt videre.
For n'te gang, dersom du sammenligner q1 2019 med q4 2018 som alle gjør for å sjekke vekst så viste den 67%!!!!!!!!!!!!!!
Bruksfrekvensen er vi jo alle enige om at er for lav og må opp. Men herregud, Schnedier har vel ikke feilet om den fortsatt er lavere enn hva vi ønsker oss?

"Per i dag vet vi ikke om det kunne ha blitt utplassert akkurat like mange skop uten den kostbare satsningen.", har du enda ikke skjønt prosessen i USA, hvor mange ganger må du ha det inn, overgår min fatteevne at det er mulig å enda ikke fatte dette.

Antar at du selv enda ikke har hørt en eneste kvartalspresentasjon eller Q&A? det antydet du hvertfall på et tidligere tidspunkt, skremmende i seg selv.
Guidingen er i all hovedsak fra rigide skop.

Snart på tide at du skaffer deg et liv med uvidet innhold, makan til kødding med det samme skal en lete lenge etter. Uansett hvor konstruktiv, seriøs og informativ man forsøker å være, så finnes det individer som ikke skjønner et puck.
Tidligere tenkte jeg at folk gjorde seg dumme med vilje, nå er jeg i tvil...
Redigert 18.06.2019 kl 16:01

Rapportér innlegg

Vennligst skriv inn kommentar på hva du mener er upassende og trykk send. Dersom kommentar ikke er nødvendig, vennligst trykk send direkte.
E-postadressen brukes kun for å få kontakt med deg i forbindelse med advarselen.
E-postadressen brukes kun for å få kontakt med deg i forbindelse med advarselen.