Transport

GPACTOR
18.06.2019 kl 07:18 1247

Merkelig å påstå at det er hardt å være short i disse dager når kursen har falt som en stein. Det er vel heller hardt å være long? (ihvertall for de som har inngang godt over dagens nivå.
Artig at det er fulle fly, dermed skulle man tro all rabatteringen var overflødig, men slik er det ikke. Siste denne uken er 20%, 1926BIGSALE.
Jeg kan bekrefte at flyene stort sett er fulle, ihvertfall på de flyvningene jeg har vært med. Skal ut og fly litt senere i dag, er litt spent på belegget til Tyskland, som jo er omtalt i forbindelse med Lufthansas resultatvarsel. Men det er vel "Syden" som er det viktigste markedet fra midten av mai og ut august.

PS: Norwegian gjorde en tabbe for noen uker siden og meldte feilaktig på mail og SMS til flere at flyvinger skulle gjennomføres av et innleid flyselskap. Meldingen presiserte at befordringsavtalen ikke sier noe om flytype, men det er jo ikke flytypen som er problemet, men at det er tale om et annet flyselskap ved wet lease. Avion Express med 20 år gamle A320 er et helt annet produkt enn Norwegian med nesten nye eller nye 737-800.

Rapportér innlegg

Vennligst skriv inn kommentar på hva du mener er upassende og trykk send. Dersom kommentar ikke er nødvendig, vennligst trykk send direkte.
E-postadressen brukes kun for å få kontakt med deg i forbindelse med advarselen.
E-postadressen brukes kun for å få kontakt med deg i forbindelse med advarselen.