Olje

Odi.1
17.06.2019 kl 00:41 586

Leste du dette håpløse tåpelige idiotier fra Trygve Hegnar leser i dag , er han helt svimmel ?

Presterer å sammenligne SOMMER prisene og forbrukene av strøm Mitt Sommers med forbruket sen Høstes og Mitt på Vinteren

NHO IDIOTER HAR manipulert ett helt folk og industri til å legge STRØMKABLER ut til OLJE og GASS plattformer for å drifte bore oppresjoner,
det blir selvsagt 0 strøm igjen til vanlig industri og husholdning på land da...

+ AT NHO IDIOTER presterer å manipulere STATEN og HØYRE mf til å bruke Milliarder på hav vindmøller , det koster 100 milliarder med OLJE og GASS INNTEKTER for å så tjen 10 Milliarder på noen PLAZA PROPELLER , så kan dem bytte alle generatorer , og lager på dette søppelet etter 15-25 år . Det vil koste minst like mye av olje og gass inntektene.

MOLBOLAND AS ! REGJERT AV Moldinen ERNA SOLBERG og CO

Er det mulig ??

Du snakker meg om å slikke rævhullet i NHO Milliarder klubben....

UT AV EØS / EU NÅ!

UT AV FN NÅ !

UT AV DETTE NHO LEKEGRIND FAENSKAPEN ACER NÅ !

Rapportér innlegg

Vennligst skriv inn kommentar på hva du mener er upassende og trykk send. Dersom kommentar ikke er nødvendig, vennligst trykk send direkte.
E-postadressen brukes kun for å få kontakt med deg i forbindelse med advarselen.
E-postadressen brukes kun for å få kontakt med deg i forbindelse med advarselen.