Farma

gunlove
16.06.2019 kl 00:57 698

For meg fremstår nevnte Pafo og Bravi, vel hva skal man si til aksjonærer som hater selskapet de visstnok har investert sparepengene sine i :) Når jeg leser hva nevnte skriver får jeg hele tiden inntrykk av at de skriver om et helt annet selskap..jeg tenker, så uvitende kan man ikke være når så mye informasjon ligger ute. Men siden nevnte fortsetter å skrive så ser det jo ut som om dem faktisk mener at det er PHO dem skriver om?? Kanskje de bare er helt bortreist eller tror de faktisk har kunnskap om PHO :) De har jo ikke det, ingen som er ved sine fulle fem kan skrive slikt vås. Hvis dere ikke har forstått muligheten dere har fått presentert de siste mnd, vel, hvem kan da hjelpe dere? Hiv det dere har inn i andre selskap da for pokker og slutt og plag alle andre. For meg er det helt sjokkerende hvor lite kunnskap dere har, 'jeg aksepterer ikke at det tar 12 mnd'. Aksepter hva du vil for meg, du trenger faktisk ikke skrive våset ditt her. Tror du noen andre som er tungt lastet legger lit til det du skriver ift hva som CEO skriver? Har du høye tanker om deg selv eller?

Rapportér innlegg

Vennligst skriv inn kommentar på hva du mener er upassende og trykk send. Dersom kommentar ikke er nødvendig, vennligst trykk send direkte.
E-postadressen brukes kun for å få kontakt med deg i forbindelse med advarselen.
E-postadressen brukes kun for å få kontakt med deg i forbindelse med advarselen.