Industri

Rockall
12.06.2019 kl 23:35 557

Ja, denne aksjen syns jeg i større grad kan kalles en skikkelig investering i stedet for et spekulativt veddemål. Jeg har et snitt på 58,52, altså noe over kjente støttenivå på 50-tallet, som jeg visste om fra før. Det lønner seg gjerne å bli godt kjent med et utvalg av aksjer, f.eks. 12-15 (flere blir umulig for meg i alle fall), og med det vite en hel del om hvordan grafen oppfører seg. Det tekniske ser godt ut nå, og om man ikke skal sluke alt fra hverken Investtech eller andre, så skyter jeg nå likevel inn følgende fra Investtech:
https://www.hegnar.no/Nyheter/Boers-finans/2019/05/Analytiker-spaar-kursoppgang-anbefaler-kjoep3

Kursen går noe ned på enten helt brutale børsdager og/eller på lavt volum, mens den som regel går opp på høyt volum. Det er det jeg har fått med meg utpå våren og til nå, og at kursen korrelerer på den måten med volumet, det viser styrke.

Nå er det passe greit å sitte på denne, meget godt på sidelinja for både handelskrig, fallende oljepris og laksestank med mer.
Redigert 12.06.2019 kl 23:42

Rapportér innlegg

Vennligst skriv inn kommentar på hva du mener er upassende og trykk send. Dersom kommentar ikke er nødvendig, vennligst trykk send direkte.
E-postadressen brukes kun for å få kontakt med deg i forbindelse med advarselen.
E-postadressen brukes kun for å få kontakt med deg i forbindelse med advarselen.