Industri

EricSimpsonjr
12.06.2019 kl 22:20 2638

De siste to dagene har aksjeporteføljen min tapt seg mer mot markedet enn noen gang tidligere, NEL har rett og slett forgiftet mine Hexagon (et vakkert selskap som går med hundrevis av milloner i overskudd), kun fordi de har et lite selskap som driver med Hydrogen i porteføljen sin. Ikke nok med det, min AKERBP faller som et blylodd samtidig! Hvor skal dette ende, slår jeg ikke markedet i år? Jeg begynte nedsalget i dag, Norwegian ble dumpet ut siden det er garantert en ny emisjon langt under 15 kroner. I morgen skal jeg dumpe Itera, Kongsberg Gruppen, NRC og Yara.

Det ryktes at tyskerne har lest noen aviser fra Norge nå, hva kommer til å skje med aksjekursen når hele beholdningen til Clearstream dumpes i markedet i morgen og fredag?

Hammers, er det noen bunnformasjoner i sikte, eller kan aksjekursen falle til null?

Eric

Rapportér innlegg

Vennligst skriv inn kommentar på hva du mener er upassende og trykk send. Dersom kommentar ikke er nødvendig, vennligst trykk send direkte.
E-postadressen brukes kun for å få kontakt med deg i forbindelse med advarselen.
E-postadressen brukes kun for å få kontakt med deg i forbindelse med advarselen.