Shipping

bgo136658
07.06.2019 kl 13:09 1503

Ok, om dette er ulogisk for deg, er det jo bare å lukke øyene og bli med ned. Effekten du betegner, er noe så reelt som 30% av resultatet til selskapet.
Ha i bakhodet at den forrige kontrakten til DB1 ble gjort i ett helt annet markedsklima enn idag, og slike rater kan man se langt etter.
DB1 har vært en gullkalv for OCY, og det skal mange nye leasingavtaler på plass for å kompensere bortfallet. At vi kommer dit, ja helt sikkert, men vil det ta tid.. Ja!
Inntil vi er der, så skal OCY prises lavere. Per nå ser det ut som investorene har fått opp øyene og selger ut, og det godt mulig vi når 51 kr sensommers.
Da vi mest sannsynlig forsatt står uten kontakt på DB1 og fått en mager Q2 rapport i fanget.
Jeg solgte selv ut dagen etter Q1, og ikke angret på det. Og ja, jeg skal inn igjen, da planen i utgangspunktet var å sitte i selskapet lenge. Jeg forsto da bare ikke hvor viktig Reliance kontrakten var for cashflowen.
Redigert 07.06.2019 kl 13:20

Rapportér innlegg

Vennligst skriv inn kommentar på hva du mener er upassende og trykk send. Dersom kommentar ikke er nødvendig, vennligst trykk send direkte.
E-postadressen brukes kun for å få kontakt med deg i forbindelse med advarselen.
E-postadressen brukes kun for å få kontakt med deg i forbindelse med advarselen.