Industri

Jono
05.06.2019 kl 18:22 1120

sukk, et stort sukk også -- så fikk noen rett i dag likevel, selv om dagen startet bra, men sitter fortsatt stille i min "båt"!

jada, lett å være etterpåklok og sikkert mange som meg, og som "angrer" for at -- ikke solgte seg ut for for kr. 9,77 eller hva toppen ble i forrige uke!?

når DET er sagt -- kan ikke få sagt meg mer lei av alle "drittungene", ja for som dere oppfører dere som "voksne barn", men når det er sagt -- oppfører meg som selv også, men da i andre sammenhenger, ønsker meg en vannscooter! :)

kanskje jeg er dum, men har valgt å være "long" i NEL og vet av noen 10-års erfaringer selv -- at ikke like lett å selge seg ut for å kjøpe seg inn igjen senere på en lavere pris/kurs, og som noen "drittunger" her på forumet nå må har fått erfare selv, og som nå forsøker å "snakke/skrive" kursen ned, bare så alt for latterlig og for dumt også!

fordi jeg ikke har noen tro på at _de_ store kjøpene eller kjøpere av NEL følger med på HER i forumet, kanskje bare selgere er like dumme som noen på forumet her? samme hva Tigeren eller andre skriver om, mener eller tror på!

noen bør bli voksne, og med en kjempe stor omsetning i dag, så MÅ det ikke være noen tvil om -- AT mange har stor tro på NEL aksjen, og som betyr mye mer for meg, enn om kursen falt med 2-3% i dag!

kunne sikkert ment mye mer, men velger å avslutte nå.

Redigert 05.06.2019 kl 18:35

Rapportér innlegg

Vennligst skriv inn kommentar på hva du mener er upassende og trykk send. Dersom kommentar ikke er nødvendig, vennligst trykk send direkte.
E-postadressen brukes kun for å få kontakt med deg i forbindelse med advarselen.
E-postadressen brukes kun for å få kontakt med deg i forbindelse med advarselen.