Shipping

skatulf
24.03.2018 kl 20:47 11222

Hvordan har jeg klart å lese så feil ? Eier de hele 46 %, må lese en gang til her. Men takk for korrigering, jeg gikk inn med enda mer på fredag. Har brukt rubbel og bit. Er i minus nå men det er ikke verre enn at jeg nå kan glemme aksjen en stund:) Er det slik du sier så styrker jo det caset.
Slik jeg ser det så betales det ganske stort utbytte på hver eierandel fra hoeghpartnes (NYSE) til Hlng her i Norge.
Takk for oppklaring fant det på side 10, nå ble jeg positivt overrasket:)
Registrerer også at HLNG partners enheter er opp i USA i kveld (5 cent) da markedet falt en del. Da begynner jeg få bedre oversikt her. Resten av mine penger vil gå inn i denne etterhvert også. Utbyttene fra HLNG partners(USA) er jo ganske enkelt utrolig så at HLNG(Norge) skal falle så mye mer kan jeg faktisk ikke se.

Ser og at du hadde rett angående 46 % eierskap, det er meget bra. Da blir det kun denne fremover og ingenting annet.
Redigert 25.03.2018 kl 14:07

Rapportér innlegg

Vennligst skriv inn kommentar på hva du mener er upassende og trykk send. Dersom kommentar ikke er nødvendig, vennligst trykk send direkte.
E-postadressen brukes kun for å få kontakt med deg i forbindelse med advarselen.
E-postadressen brukes kun for å få kontakt med deg i forbindelse med advarselen.