Shipping

Empire
04.06.2019 kl 07:26 2601

Jeg hadde fortsatt vært flau hvis jeg hadde tatt betalt for å mene det du ref til garderobemannen. Er det rart at de små famler, når selv ikke Norges største meglerhus forstår? Nå skal det sies at jeg ikke har lest analysen, så jeg skal kanskje ikke være skråsikker i hva de mener, men følelsen er vel at de igjen uttaler seg om noe de ikke kan?

Kåre, hehe. Du ble ivrig ja :)
Jeg tror det blir mer av det vi nå ser, i det korte bildet. Rundt 100 (forhåpentligvis under). Ratene har strammet seg noe til på noen ruter og det var vel juli/august at kjøpsviljen for LNG begynte fra Kina i fjor. Hvis det smeller skikkelig på toppmøte nå i juni, så vil nok merkes også for LNG og Flex, men vi er ikke så langt unna noen av de emisjonsnivåene som Flex har hatt for å øke flåten. Kanskje 100 kan brytes, da er neste sterke støtte på 90 ish. Er du kortsiktig så tror jeg du kan sette pengene dine et annet sted for å få bedre avkastning, men har du tenkt å sitte frem til utgangen av 2019, så mener jeg at Flex er et (potensielt) bra sted å være om noen måneder.
Redigert 04.06.2019 kl 07:26

Rapportér innlegg

Vennligst skriv inn kommentar på hva du mener er upassende og trykk send. Dersom kommentar ikke er nødvendig, vennligst trykk send direkte.
E-postadressen brukes kun for å få kontakt med deg i forbindelse med advarselen.
E-postadressen brukes kun for å få kontakt med deg i forbindelse med advarselen.