Offshore

28.05.2019 kl 08:39 1782

Riktig og vellykket som Mini3 nettopp har avslørt ... DLS vil ikke selge! Dette er hva jeg ble gjort for å forstå av noen innflytelsesrike venner som jobber i de ... I utgangspunktet hadde regjeringen gjennom Lona Star planlagt å kontrollere alt knyttet til boring i en enkelt eier, og det var derfor de hadde til hensikt å kjøpe DLS, men det var mange hindringer av den politiske orden på grunn av antitrustlover! Så tilsynelatende vil de opprettholde DLS som et uavhengig selskap med det nødvendige utstyret for å dekke nye prosjekter ... Det er synd at jeg ikke kan laste ned bilder og videoer, men jeg kan fortelle deg at DLS er veldig bra, og jeg tror selv at vi skal utvide enda mer vårt utvalg av tjenester ... Til norske investorer, vær tålmodig og ikke gjør en feil med å selge til kanskje dager med en stor endring i trenden! DLS vil produsere mye mer inntekt enn alle Archer-tjenester over hele verden, det er bare et spørsmål om tid og vi er allerede på rett spor .... Lykke til for alle!

Rapportér innlegg

Vennligst skriv inn kommentar på hva du mener er upassende og trykk send. Dersom kommentar ikke er nødvendig, vennligst trykk send direkte.
E-postadressen brukes kun for å få kontakt med deg i forbindelse med advarselen.
E-postadressen brukes kun for å få kontakt med deg i forbindelse med advarselen.