IKT

Chri$tian
24.05.2019 kl 12:45 293

Det er ikke vanskelig å få tak i aksjer i Cxense nå. Jeg la inn ordre på kjøpskurs på 30.000 aksjer i går, og fikk dem i løpet av 15 minutter. Jeg mener at basert på EK er aksjen verdt over 8 kr selv med med 0 kr i medianvolum, og opptil 12 kr med dagens omsetning rundt 150.000-200.000 kr dagen. Volumet har bedret seg betydelig siden perioden før januar da emisjonen ble kjent. Det er positivt. Cxense er ikke en aksje du har tid til å kjøpe deg opp i ved positive nyheter. Aksjemarkedet venter på positive nyheter her nå for å snu trenden. Alle ser at den er billig, men den mangler noen triggere. Dette er en aksje som kommer til å stige russiske prosenter når den først stiger. Det er mange som sitter på gjerdet, klar til å kjøpe.

Selskapet fikk inn 90 MNOK brutto for 3 måneder siden. Nå prises selskapet til 115 MNOK. Jeg ser ikke noen stor risiko i dette selskapet. Er snart inne på topp 20 listen.

Rapportér innlegg

Vennligst skriv inn kommentar på hva du mener er upassende og trykk send. Dersom kommentar ikke er nødvendig, vennligst trykk send direkte.
E-postadressen brukes kun for å få kontakt med deg i forbindelse med advarselen.
E-postadressen brukes kun for å få kontakt med deg i forbindelse med advarselen.