Olje

JUICEitUP
20.05.2019 kl 15:06 1337

Jeg må si at jeg er en smule overrasket over nedgangen gitt at det er bare noen dager til resultatet for Q1 og oljeprisens ferd da det tross alt er den som bestemmer inntektene til PEN. Samtidig er jeg ikke så veldig overrasket da jeg opplever at salgssiden ligger inne med "unormalt" store ordre som jeg ikke tror er reelle samt at ledelsen ser ut til å gi fullstendig blaffen. Så få og intetsigende meldinger som har kommet de siste 9 månedene er omtrent straffbart. Jeg sitter med en uggen følelse av at de har tvinnet tommeltotter stort sett hele tiden, mens de sitter og hever store lønnsposer som egentlig er dine og mine penger. De må da kunne jobbe på en slik måte at det skapes reelle resultater som det går an å børsmelde i stedet for å kværne på det gamle intetsigende mølet om og om igjen.

Får de ikke til noe annet støtter jeg en tidligere skribent i at de i det minste burde kjøpe noen egne aksjer på dagens lave kurs. Er klar over at de stort sett trenger de pengene de har, men når kursen går under emi. kurs tenker jeg at det burde være mulig å bruke noen kroner. En skarve halv million dollar til aksjekjøp har de råd til, noe som ville røsket bort alt av falske sperrer og inndekning av short posisjoner, hvor det virkelig kunne blitt fyr i teltet. Men den gang ei.

Rapportér innlegg

Vennligst skriv inn kommentar på hva du mener er upassende og trykk send. Dersom kommentar ikke er nødvendig, vennligst trykk send direkte.
E-postadressen brukes kun for å få kontakt med deg i forbindelse med advarselen.
E-postadressen brukes kun for å få kontakt med deg i forbindelse med advarselen.