Offshore

Trj89
17.05.2019 kl 22:11 8908

Vær hilset, mini3.

Ja, du anbefalte og følge mine egne vurderinger og ikke andres, og dette kreves naturligvis en viss research. (må si jeg tok utfordringen på strak arm)

Jeg har også lest DnBs presentasjon. Og slik jeg ser det så har Archer 3 "bærebjelker" (plattform, landboring og brønntjenester), hvorav landboring i Argentina, Vaca Muerta er en viktig del av Archer. Selv mener jeg at DLS group ikke bør gå ut for salg, både med tanke på sist nevnte, men også på bakgrunn av Argentinas regjerings ambisiøse mål. (Og doble olje og naturgass produksjon innen 5 år).
Et tredje argument for og beholde DLS er at nå mener også Nordea at Archer har gode sjanser for refinansiering.

Skulle de allikevel være fristet for og selge DLS håper jeg at de utsetter vurderingen av dette inntil Archer har fått en fot innenfor Saudi Arabia.

-Trj89

Rapportér innlegg

Vennligst skriv inn kommentar på hva du mener er upassende og trykk send. Dersom kommentar ikke er nødvendig, vennligst trykk send direkte.
E-postadressen brukes kun for å få kontakt med deg i forbindelse med advarselen.
E-postadressen brukes kun for å få kontakt med deg i forbindelse med advarselen.