IKT

Jono
17.05.2019 kl 00:19 1521

sukk, selv om jeg har vært med lenge og begynner og bli en gammel mann, men aldri har følt meg mer lurt -- enn hva jeg har dummet meg ut med å investere i THIN og som nå også Ferd skjønner, eller for hva jeg vet -- bare selger noen aksjer i påvente av en emisjon som MÅ komme, sikkert i løpet av mai!

Ferd vet sikkert mye mer enn alle oss her til sammen, at de velger å selger noen millioner aksjer trenger ikke å bety noe mao. ikke vet jeg, men sikkert mye vanskeligere enn for meg å planlegge for, men et godt råd til meg selv og alle andre med aksjer i THIN -- penger på bok, nok til å være med på neste emisjon om vi tørr være med på da... ? :-)

ja, det er en fattig trøst om aksjen har vært en vinner 2-to dager på rad, men hva hjelper det meg og sikkert mange andre, om aksjen går 15 eller 30% en dag, bare småpenger når man sitter med noen hundre K i tap! :-(

nei, så tror jeg ikke at jeg har så meget å tilføye av info, men som heller ingen andre har, og derfor følte for å "tenke høyt" om mine egne dumme investeringer, men for hva jeg vet -- kan det komme noen gode nyheter i neste uke?

nei, jeg sitter ikke her og surmuler, men dette håper og tror at noen ønsker og bør ta fatt i, ikke minst Ferd -- bør føle et ansvar, om de da ikke har hatt styre ansvar, bare vært en passiv investor.

ja, selv gikk jeg inn i dette med åpne øyne og et stort håp om at dette kunne være noe spennende for framtiden, husker ikke så godt lengre, men sikkert snart 2 år siden de hadde hentet inn nesten en milliard kroner for å ferdigstille fabrikken i CA.

nei, nå orker jeg ikke å skrive mer, men bare noen tanker fra meg og ønsker alle en flott, fin og god 17. mai!
Redigert 17.05.2019 kl 00:28

Rapportér innlegg

Vennligst skriv inn kommentar på hva du mener er upassende og trykk send. Dersom kommentar ikke er nødvendig, vennligst trykk send direkte.
E-postadressen brukes kun for å få kontakt med deg i forbindelse med advarselen.
E-postadressen brukes kun for å få kontakt med deg i forbindelse med advarselen.