Transport

Flipper
16.05.2019 kl 23:24 3656

Husk, Kjusern hadde møte med Boeing, og fikk utsatt leveringer, som letter fremtid gjeld, utsatt. Det ble sikkert også enighet om 737 pga motorer, noe Boeing kan sende regningen videre til motor produsenten. Enn videre, innleide fly M/mannskap er kun et år, etter hva jeg forstår kun et, siden pilotene som fikk permisjon, var, varigheten 1 år.

Nå kommer også MAX'ene opp i lufta igjen. Og Husk, NAS har fått Monopol på innenriks i Argentina.

Med 737 i lufta, hvor NAS ikke får ekstra kostnader ( dekkes av Boeing via motor leverandør, samt, MAX'ene på
vingene igjen, er alt i skjønneste order.

Noen som tror at Boeing vil utsette seg for å være en fly produsent, som, ved skandaløs feil, som kostet ca. 470 passasjerer
livet, vil sitte igjen som produsent av fly, som drev et, veldrevet selskap som NAS, beste piloter, mest moderne fly, inn i BK eller,
Ch 11. Tenk igjen.

Airbus vil da kjøpe Champagne til alle ansatte + lønnstillegg m/mer. Utopia.

Sitter nå bare å venter på at sortere erkjenner sine mistag, men, vil forsterkes av
at de som var med på den Billige Rights Issue, Kjøper alt de kan, og mer til.

Her er det duket for et Bonanza uten like, og Husk, profesjonelle sortere ( Fonds og US Big Money, med
sine Market Makers, vil bruke alle triks i boka + noen som ikke er der. Ser ikke bortfra at mye shorting er
gjordt i Statene, ved, Naked Shorting, som ikke er lov, men, who cares, de gjør det allikevel. SEC is Statene
er like korrupte som hele Congress together...

Jeg kommer i hverfall til å sitte med mine aksjer to Kingdom Come. Ikke la dere lure av MM's i Uniten, Please.

Det er KUN når et selskap går dukken at Hedge Funds sitter stille i båten, shorter, lovlig eller ikke, men, vet
at selskapet går til helvete, da tenger de nemlig ikke å COVER. MEN, det MÅ de nå, i NAS.

Ha is i magen, her er det så mange positive triggere man sjelden ser.

En pensjonert skipsmegler, kan litt om alt, men, ikke alt om litt. He he
Redigert 16.05.2019 kl 23:25

Rapportér innlegg

Vennligst skriv inn kommentar på hva du mener er upassende og trykk send. Dersom kommentar ikke er nødvendig, vennligst trykk send direkte.
E-postadressen brukes kun for å få kontakt med deg i forbindelse med advarselen.
E-postadressen brukes kun for å få kontakt med deg i forbindelse med advarselen.