Transport

CS_invest
16.05.2019 kl 22:56 1915

Vako: verdens dårligste samling av hersketeknikker. Som anført her jeg hverken EN ENESTE aksje i NAS, og ikke heller en negativ posisjon. OG - i bunn og grunn synes jeg at det fall som NAS har hatt - egentlig kun bør få en ADRESSE: BOING! Som bør få svi og betale for de idiotiske besluttninger som har vært truffet av amoralsk blåruss på topp-floor!

Pga. de ga blaffen i sikkerhet og pilottrening (for at hente opp mot AirBus 320 NEO) - prioriterte profitt frem for sikkerhet - og som følge herav drepte over 300 mennesker.

Slike typer - bør i mine øyne fengsles - akkurat som andre som dreper andre mennesker for egen vinnings skyld!

Om du synes en slik oppfattelse er ubegrunnet sinne - så tør jeg møte det på dette!

Rapportér innlegg

Vennligst skriv inn kommentar på hva du mener er upassende og trykk send. Dersom kommentar ikke er nødvendig, vennligst trykk send direkte.
E-postadressen brukes kun for å få kontakt med deg i forbindelse med advarselen.
E-postadressen brukes kun for å få kontakt med deg i forbindelse med advarselen.