Offshore

Anywhere
16.05.2019 kl 16:46 9843

Det du avtegner som en skuffende dag, ble min anledning til sist inngang for ny trade. Har fått tilført jevnt og trutt i et par doser gjennom dagen til et dagssnitt på 4,90. Det synes jeg er OK. Jeg er som kjent både long og på kortere swing-trades, men jeg må jo si at det er meget rart om verden skal fortsette å ha behovene for olje, men samtidig ikke se at det er selskaper som faktisk tjener penger på dette, nesten av den grunn at det ikke er populært å se det for tiden.
Jeg setter god lit til teknologiutviklingen og implementeringen hos kunder av Archer, og kan ikke forstå med det mest åpne sinn at 5 kroner er en pris som kan ligge lenge. Som vanlig overrasker det dog hvor lenge det faktisk er mulig med underprising av en aksje, og i neste omgang er man irritert for at man ikke utnyttet anledningen som bøy seg over en altfor lang periode .- så lang periode at man konkluderte at noe måtte være galt med selskapet. Slik er det ofte ikke, det hender med minst like høy frekvens at det er investorene det er noe galt med...

God 17. mai med oljepris på 73!
Redigert 16.05.2019 kl 16:47

Rapportér innlegg

Vennligst skriv inn kommentar på hva du mener er upassende og trykk send. Dersom kommentar ikke er nødvendig, vennligst trykk send direkte.
E-postadressen brukes kun for å få kontakt med deg i forbindelse med advarselen.
E-postadressen brukes kun for å få kontakt med deg i forbindelse med advarselen.