IKT

Warom
16.05.2019 kl 14:43 2854

Teknisk har vi fulgt kanalen(e) «helt perfekt» siste året. Med det mener jeg ikke at nedgangen er bra, men at de som vil ha den ned følger denne «slavisk». I går hadde vi en (foreløbig) bunn i denne kanalen. Og for de som følger litt med på MACD så har det vært ett lite «skifte» siste par dager.

Det kan tyde på at «nok er nok» foreløbig og at vi skal opp til ca 14-15 kortsiktig. Der møter man litt motstand men brudd der vil være veldig bra. Har lagt ut kanalene flere ganger tidligere og for algoer er det gjerne det som gjelder(og veldig enkelt på lavt volum)

For de som driter i TA, så redet annerledes. I denne aksjen sliter jeg skikkelig i «symbiosen» mellom TA og FA. Jeg mener jo at det fundamentale gir signaler langt over det vi er nå, men mot «overmakten» samt lavt volum er det lite man kan gjøre.

Det ervel ikke helt umulig at vi en (god) tid frem i tid begynner å diskutere alle de som var så heldige å kjøpe på rundt 10,- Vi har vært gjennom det før(da med kjøp 5 til 7,-) Feks Nima som kjøpte på 5,- og har «klaget siden» nedgangen begynte.

Jeg sier jo ikke at alt har vært bare velstand, men jeg sier at det er skikkelig imponerende hva selskapet har fått til på bare noen få år. De som er uenige får gjerne være det, men da er det ikke så «mye mellom ørene» i den forstand at man ikke vet hva som skal til for å bygge ett selskap på denne størrelse(så langt). Det er ikke selskapets feil at kursen går som ett hel... på 3 år. Det er markedet som styret slikt. De gjør hva de er satt til....bygge best mulig og i ett tempo som på sikt er bra for selskapet og dets aksjonærer.

Det er ikke noe jeg liker mindre enn å se på aksjekursen siste år(i motsetning til at jeg «digget»når vi gikk fra ca 1,- til rett over 6,-.).

Mulig vi skal lenger ned enn vi er nå, men.i mitt hode så er jeg helt sikker på at vi skal opp «gamle høyder» etter hvert. Dette året blir nok fortsatt «litt tungt» for de som har vært med en stund, men de som er inne fra ca disse nivåene kan fort få seg en fin liten overraskelse(mener nå jeg).

Rapportér innlegg

Vennligst skriv inn kommentar på hva du mener er upassende og trykk send. Dersom kommentar ikke er nødvendig, vennligst trykk send direkte.
E-postadressen brukes kun for å få kontakt med deg i forbindelse med advarselen.
E-postadressen brukes kun for å få kontakt med deg i forbindelse med advarselen.