Transport

hstray
15.05.2019 kl 22:09 6535

Frodon du er på grensen til å få Økokrim på døra iht dine løgnaktige påstander. Hva slags innsyn har du i Bjørn Kjos, og Bjørn Kise privat økonomi og midler? Hva vet du om hvilke avtaler som ligger til grunn mellom hbk og danske bank som hbk har lån hos? Danske bank er forøvrig en av norwegians største aksjonærer. Tror du de har interesse av at hbk blir tvangssolgt? Du sitter døgnet rundt og skriver tråder, gjerne flere tråder samtidig som omhandler samme tema med tvangssalg av HBK sine norwegian aksjer. Hva er intensjonen din å bruke så mye tid Hegnar forum?
Registerer også at du forfølger alle mine innlegg jeg skriver her inne. Jeg registerer kun en brøkdel av innleggene du skriver til meg, og rekker ellers ikke å svare deg

Rapportér innlegg

Vennligst skriv inn kommentar på hva du mener er upassende og trykk send. Dersom kommentar ikke er nødvendig, vennligst trykk send direkte.
E-postadressen brukes kun for å få kontakt med deg i forbindelse med advarselen.
E-postadressen brukes kun for å få kontakt med deg i forbindelse med advarselen.