Finans

Bjørn72
15.05.2019 kl 16:58 930

kjøpte min første samme dag som Endre Ragnes ble konstitunert Adm i Axactor , solgte med bra gevist, lot meg lokke å kjøpe meg inn igjen etter selskapet hadde bestemt ny emisjon på 26 kr 4 ganger overtegnet, så begynnte faenskapet med at Stein Mohr begynte å låne ut aksjer, og flere jeg vil nevne men gjøre det ikke . har ikke vært mye til positvt i kursen , selskapet gjør det meget bra , men så lenge som Geveran skal ta kontroll over Axactor noe jeg tror han vil gjøre vil aksjen bli offer for shorting en så lenge, når de starter inndekningen vil kursen igjen nærmer seg normale nivåer. de svinna har forsatt lang tid og dekke seg inn, små aksjonærer må være av de mest inkompente investorer som kaster bort pengene siden, svært få klarer å sitte gjennom stormen, jeg bblir fly forbannet med selger alldri til de som presser end kursen, shorting er noe uting skulle vært forbudt, hva gavner det selskapet possitvt, ikke en dritt. disse kvante fonds er noe forbannet kryp.

Rapportér innlegg

Vennligst skriv inn kommentar på hva du mener er upassende og trykk send. Dersom kommentar ikke er nødvendig, vennligst trykk send direkte.
E-postadressen brukes kun for å få kontakt med deg i forbindelse med advarselen.
E-postadressen brukes kun for å få kontakt med deg i forbindelse med advarselen.