Farma

Fra Sidelinjen
15.05.2019 kl 09:21 1721

Dette var interessant lesning Snart, men jeg ser flere steder at det refereres til ting som snart skal komme, f.eks denne:

"TG-plattformen er testet i kombinasjon med chemotherapy med gode overlevelsesdata, mye tyder på at dette virker. Stor intresse fra utlandet
for å starte en ny studiefase. De driver med papirarbeid... nå og, vi vil vite mer innen 1Q 2017. Nå testes også TG-plattformen (TG02) med
Checkpoint Inhibitors."

Her står det "vi vil vite mer innen Q1 2017...."

Er dette klipp og lim fra en haug med gamle innlegg? Jeg sliter litt med å forstå hva som er relevant pr i dag, og hva som var relevant for noen år tilbake og som har mistet sin relevans eventuelt i dag.

Har du en mulighet, dersom dette er ting som du ene og alene har produsert og sitter med åpenbart så god innsikt i, sile ut det som ikke lengre er relevante påstander / referanser / forventninger?

Forstår hvis det er for mye å be om, men jeg tror det hadde gjort det lettere og ikke minst mer riktig med tanke på å forstå hva slags selskap TRVX er pr i dag, og hvilke muligheter som ligger foran de.

Takk :)

Rapportér innlegg

Vennligst skriv inn kommentar på hva du mener er upassende og trykk send. Dersom kommentar ikke er nødvendig, vennligst trykk send direkte.
E-postadressen brukes kun for å få kontakt med deg i forbindelse med advarselen.
E-postadressen brukes kun for å få kontakt med deg i forbindelse med advarselen.