Farma

TAAS
14.05.2019 kl 15:55 4520

Det fundamentale vekstcaset må selvfølgelig ligge i bunn, men liker bedre å se trender enn å fordype meg i fundamentale detaljer som mer blir som puslespillbiter i det store bildet. Liker Hayen sitt plott. Dagens Q føyer seg pent inn i den trenden. Verken mer eller mindre. Regner man 50-70% årlig vekst i 5 år er jeg fornøyd så det holder. Så har vi en mulig oppside i brukerfrekvens og flxsiscope som kan heve trenden. Det regner jeg inn om det kommer.

Dagens positive stemning tilskrives optimistisk presentasjon og positiv medieomtale som kanskje noen av forumets deltagere har bidratt til ved å gjøre media oppmerksom på PHO? Samt tradere som bomma på reaksjonen. Da har noen lært at når et handlingsmønster blir kjent forandres det.

Bomma kanskje selv også iom. jeg solgte siste rest av NEL for noen dager siden og sitter med børspenger jeg vurderte å kjøpe mer PHO for om det skulle komme en dipp etter Q-presentasjon. Ser uansett ut til å bli en "ok dag på jobben" med dem jeg har.

Den langsiktige trenden ble bekreftet i dag.

TAAS
Redigert 14.05.2019 kl 15:57

Rapportér innlegg

Vennligst skriv inn kommentar på hva du mener er upassende og trykk send. Dersom kommentar ikke er nødvendig, vennligst trykk send direkte.
E-postadressen brukes kun for å få kontakt med deg i forbindelse med advarselen.
E-postadressen brukes kun for å få kontakt med deg i forbindelse med advarselen.