Olje og Energi

Returning
12.05.2019 kl 23:48 10346

Jaaa katten vår Herman brakk benet da jeg støvsuga i 3.etasje med vinduet oppe. Så plutselig katten, nyskjerrig gle ut av vinduet. Godt 8 meter ned i en steinrøys. Med knekt ben til dyrlege. Den fikk alt den peika på i laaang tid etterpå av meg. Fikk den fra Redd Dyra i sin tid...
Herman var ikke en pen katt, kanskje til og med stygg. Min samboer og jeg ville ta til oss en. Mange fine katter der. Herman kom etter en stund bort til min samboer. Dunka hodet sitt i magen på henne, så ett øyeblikk på henne og gikk. Så andre søtere katter, men samboeren fikk ikke Herman ut av tankene.
Jamen, protesterte jeg. Den er stygg. Samboeren insisterte. Jaja , sa jeg. Stygge katter har vel rett på ett godt liv de å...
Det er små 5 år siden. Herman er en av mange katter som ikke ble behandla bra. Den var stresset, redd mm. Derfor ikke så pen. Se katta dengang kontra i dag, helt vilt. En utrolig flott herre mann, go, leken og fin.
Så den sitter å ser på meg som sitter å ser Iox tar nye skritt. Tror ikke på det er så mørkt dette. Røde tråden jeg mener å se tilsier annet. Blitt beskrevet så mange ganger før. Fin tittel...
Håper katten får noen gode år til Abu!!

Forresten tror å håper jeg jeg dét i selskapet Iox også. Noen arbeider også der til det beste, tror jeg.
Hm ett noe annerledes innlegg dette...;)
Mvh

Rapportér innlegg

Vennligst skriv inn kommentar på hva du mener er upassende og trykk send. Dersom kommentar ikke er nødvendig, vennligst trykk send direkte.
E-postadressen brukes kun for å få kontakt med deg i forbindelse med advarselen.
E-postadressen brukes kun for å få kontakt med deg i forbindelse med advarselen.